کشف ‌محموله ۷۰۰ میلیون ریالی لوازم خودروی قاچاق در «بیرجند»

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ «جواد بخشی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با  قاچاق کالا و ارز در مبادی ورودی شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، انواع قطعات خودرو کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۵ هزار لیتر انواع روغن موتور احتکار شده

بخشی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر احتکار روغن در یک انبار در منزل مسکونی واقع در شهرستان بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، انبار و منزل مسکونی کالای احتکار شده را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل ۱۵هزار لیتر انواع روغن موتور و ضد یخ احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را ۸ میلیارد ریال براورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بخشی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 20 =