برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام «احمد ملایی» مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: در آستانه روز جهانی قدس روز حمایت از امام و مسلمین و روزی که مسلمانان جهان بر مستکبران و غاصبان جهان می‌شوند قرار داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی استان و کاهش این بیماری امسال روز قدس در سراسر استان به صورت راهپیمایی با حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم برگزار می‌شود.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت روز قدس از یک ماه گذشته مانند سنوات گذشته در استان تشکیل شده، یادآور شد: بنا بر تصمیمات ستاد ملی کرونا مراسم روز قدس به صورت راهپیمایی در سراسر استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

ملایی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه از استان خبر داد و گفت: علاوه بر این ۳۰ نقطه که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دفتر و رابط داشته در بسیاری از روستاهای بزرگ نیز این راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: با ورود خوب نهادهای مختلف، برنامه‌های خوبی در مقدمه این روز بزرگ شامل تبلیغات محیطی، تولید محتوا، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، نشست‌های بصیرتی، برگزاری نمایشگاه‌ها و اعزام مبلغ انجام می‌شود.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی این مراسم به طور ویژه‌تری با حضور پرشور مردم رقم می‌خورد.

ملایی ادامه داد: سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در مرکز استان با سخنرانی «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =