خراسان‌جنوبی میزبان مسابقات قهرمانی و اردوهای تیم ملی بدمینتون می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند،«فریبا مددی» نایب رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت خراسان جنوبی اظهار داشت: گفت: با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های موجود باید طرح استعدادیابی و نخبه‌پروری محور اصلی فعالیت هیات‌های ورزشی در استانها باشد.

وی افزود: ارائه طرح‌های راهبردی و چشم‌اندازهای مبتنی بر ترسیم اهداف متعالی با بهره‌گیری از نیروهای علمی و تخصصی می‌تواند زمینه کسب سکوهای قهرمانی خراسان‌جنوبی را در حوزه ملی و بین‌المللی  فراهم نماید. 

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: میزبانی از اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری در خراسان‌جنوبی می‌تواند زمینه کشف استعدادهای بالقوه ورزشی و جذب علاقمندان به این رشته ورزشی را مهیاکند.

مددی از حمایت و مساعدت فدراسیون بدمینتون در خصوص میزبانی از مسابقات قهرمانی کشوری و برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: برای برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاههای دانش‌افزایی مربیگری و داوری نیز در استان آمادگی داریم.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون در سال ۱۳۹۹ خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از نیروهای فنی تمامی استانهای کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه موفق به کسب ۲ سهمیه در کمپ آسیایی شدیم.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: یکی از اهداف ما درطرح استعدایابی و چشم‌انداز فدراسیون کسب سهمیه المپیک بود که خوشبختانه در سال گذشته «ثریا آقایی » به این سهمیه دست پیدا کرد.

مددی با اشاره به توفیقات اخیر فدراسیون در مجامع جهانی خاطرنشان کرد: در مجمع جهانی بدمینتون هفته گذشته بانکوک تایلند موفق به اخذ جایزه برترین فدراسیون جهان در بخش برابری جنسیتی در بین ۱۷۰ کشور دنیا شدیم.

وی داشتن برنامه‌های راهبردی و چشم‌اندازهای برنامه‌محور را عامل موفقیت مدیران در تمامی سازمان‌ها دانست و افزود: ادامه‌ راه و شیوه مدیران قبلی و توجه به برنامه‌های خوب آنان جلوی بسیاری از آزمون‌ها و خطاها را گرفته و در بهینه‌سازی سرمایه‌های مالی و انسانینقش‌آفرین است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =