انتخاب سکاندار هیأت دو ومیدانی خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت دو ومیدانی خراسان جنوبی ظهر امروز به ریاست هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو ومیدانی، و حضور سیده اعظم اسلامی معاون توسعه امورش ورزش، چهکندی‌نژاد مدیر گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل برگزار شد.

از ۳۱ نفر اعضای مجمع عمومی تعداد ۲۶ نفر با ترکیب روسای هیأت‌های دو ومیدانی شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، نماینده‌های داوران، مربیان، ورزشکاران، باشگاه‌داران، ورزش دانشگاهی، دانشجویی، بسیج، کارگری و دانش‌آموزی حضور داشتند.

 علیرضا چاجی، مهدی امیرآبادی‌زاده و محبوبه اعتصامی بعنوان نامزد ریاست هیأت به مدت ۱۰ دقیقه برنامه‌های راهبردی و رویکردهای عملکردی خود را برای جلب نظر اعضای مجمع تبیین کردند.

محبوبه اعتصامی از مجموع ۲۶ رأی مأخوذه مجمع انتخاب انتخاب رئیس هیأت دو ومیدانی خراسان‌جنوبی با کسب ۱۴ رای برای مدت چهار سال سکاندار این هیأت شد.

علیرضا چاجی از پیشکسوتان و قهرمانان ملی دو ومیدانی که یک دوره هدایت هیأت دو ومیدانی خراسان را برعهده داشت و بدلیل بازنشستگی از این سمت کنار رفته بود  نیز ۹ رأی مجمع را به خود اختصاص داد و از زحمات و خدمات او تجلیل شد، همچنین مهدی امیرآبادی‌زاده قهرمان دو و میدان کشوری که برای چند سال دبیر هیأت را برعهده داشته بود ۴ رأی را به‌خود اختصاص داد.

همچنین با پیشنهاد منتخب هیأت دو ومیدانی و رأی مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت خراسان جنوبی حسن دهقان به عنوان نایب رئیس، سعید تهوری بعنوان خزانه‌دار، حمیدرضا جلالی‌زاده، غلامرضا سرزهی‌ و مرجان مردانی به عنوان عضو هیأت رئیسه و سمیه مهرور نیز بعنوان بازرس هیأت انتخاب شدند.

منتخب ریاست هیأت دو ومیدانی  خراسان‌جنوبی در این مجمع اظهار داشت: افق روشن و و دورنمایی شفافی در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با رویکردهای عملیاتی تدوین شده است.

محبوبه اعتصامی افزود: با بهره‌گیری از تجارب و مشارکت‌های همدلانه‌ پیشکسوتان، مدال‌آوران، مربیان، داوران و روسای هیأت‌های دو ومیدانی شهرستانهای خراسان‌جنوبی رسیدن به قله‌های تعالی و شکوفایی استعدادهای بالقوه بدور از ذهن نیست.

وی با تاکید بر فعال کردن کمیته‌های تخصصی و متنوع هیأت دو ومیدانی خراسان‌جنوبی گفت: در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه این رشته ورزشی باشگاههای ورزشی باید در شهرستانها راه‌اندازی شود.

منتخب ریاست هیأت دو ومیدانی خراسان.جنوبی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری، میزبانی اردوهای تیم‌های ملی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه، آموزش و پرورش و  سازمان‌های همسو، برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و داوری و اعزام مربیان و داوران به کلاس‌‌های دانش‌افزایی و ارتقاء فدراسیون از دیگر برنامه‌های پیش‌روی هیأت است.

اعتصامی یادآور شد: رایزنی برای جذب اسپانسر، در راستای بهرهمندی از ایده‌های استعدادیابی و برنامه‌های نخبه‌وروری بانک اطلاعاتی و شناسنامه‌دار کردن ورزشکاران و مدال‌آوران رشته دو ومیدانی ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی خواهد شد فکر مدیریتی در برنامه‌های راهبردی هیأت دو ومیدانی حاکم شود و با پرهیز از رقابت‌های بی‌ثمر چالشی بسمت و سوی اجرای طرح‌های با پایه‌ای و عملیاتی متناسب با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان حرکت کنیم.

   انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =