روش‌های اعتراض افراد برای دهک‌بندی یارانه‌ها

جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در رابطه با افرادی که به دهک‌بندی خود اعتراض دارند اظهارداشت: افرادی که تاکنون یارانه هدفمندی یارانه‌ها را دریافت می کرده‌اند برای اعتراض به این شیوه دهک‌بندی و یا اصلاح آمار و اطلاعات خانوارهایشان چند روش تعریف شده است.

وی تصریح کرد: روش اول، تلفن گویا که در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این راستا تعریف کرده به سرشماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ بوده که افراد می‌توانند با تماس به این شماره و دادن کد ملی و شماره همراه سرپرست خانوار از دهکی که در آن قرار گرفته‌اند اطلاع و برای عتراض به آن اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: یکی دیگر از روش‌ها تعریف سامانه‌ای به عنوان hemayat.mcls.gov.ir بوده که این سامانه پاسخگوی اعتراض این افراد بوده که معترضان می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه ثبت و به مدل دهک‌بندی خود اعتراض نمایند.

اشرفی ادامه داد: به واسطه مراجعات فراوانی که در چند روز اخیر به این سایت می‌شود حتماً با یک سری نواقصی همراه بوده که وزرات تعاون آن را پیشتیبانی کرده تا این نواقص برطرف شود.

وی یادآور شد: افرادی که معترض بوده علاوه بر روش‌های مکانیزم فنی می‌توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام استان و همچنین فرمانداری‌ها مراجعه کرده تا راهنمایی‌های لازم را برای اصلاح اطلاعات و اعتراضی که به شیوه دهک بندی دارند دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی در مورد افرادی که تاکنون در سامانه هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده یا از قلم افتاده‌اند، گفت: افرادی که از سال ۹۳ یارانه نقدی دریافت نکرده که یا خودشان ثبت‌نام نکرده‌اند، منتظر بمانند تا سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی چند روز آینده سامانه‌ای را معرفی تا این افراد در آن ثبت‌نام کرده و پرسه سنجش و اعتبارسنیجی این افراد برای قرارگیری در دهک‌های مختلف انجام شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 8 =