تقدیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از تحلیل‌های کارشناسی خبرگزاری فارس

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدحسین خسروی»، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی صبح امروز با حضور در خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی از نزدیک با روند فعالیت‌های این رسانه آشنا شد.

وی ارتباط تنگاتنگ با مدیر و دبیر سرویس ورزشی این خبرگزاری در تبیین سیاست‌های راهبردی و رویکرد عملیاتی، سازمانی پرمخاطب و برنامه‌محور برای خدمت به قشر عظیمی از جوانان و نوجوانان را بسیار موثر دانست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اعلام رضایت از عملکرد خبرگزاری فارس در انتشار رویدادهای ورزشی اعم ملی، منطقه‌ای و استانی اظهار داشت: تحلیل‌های کارشناسی شده و یادداشت‌های منصفانه منتشر شده خبرگزاری فارس همیشه چراغ راهنمایی در تصمیم‌‌گیری و چاره‌جویی مسائل حاشیه‌ای مسؤولان این حوزه بوده است.

خسروی افزود: از جمعیت ۷۶۸ هزار ۸۹۸ نفر سرشماری سال ۹۵ در خراسان‌جنوبی تعداد ۲۳۶ هزار و ۴۹۹ نفر جوان ۱۸ تا ۳۵ سال هستند که بعنوان جامعه هدف اداره‌کل ورزش و جوانان باید برای این قشر پویا و آینده‌دار در حوزه‌های مختلف برنامه‌‌های متنوعی را پیش‌بینی کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های تدوین شده وزارت ورزش و جوانان تا پایان برنامه ششم به ازای هر ۵ هزار نفر از جمعیت جوان می‌بایست یک تشکل مردم نهاد جوانان ایجاد شود که تعداد ۷۰ سمن در موضوعات اعتقادی مذهبی، علمی پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی در استان فعالیت دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: قریب‌بر ۴۰۰ هیأت ورزشی در خراسان جنوبی فعالیت دارند که ۴۸ مورد در مرکز استان و مابقی هیأت‌ها در شهرستانها و بخش‌ها مستقر هستند.

خسروی از ساماندهی ۲۸ هزار ۲۶۶ ورزشکار در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۳۵ نفر زن و ۱۷ هزار ۸۳۱ نفر مرد هستند.

«علیرضا چاجی»، دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی نیز‌ در این دیدار اظهار داشت: رسالت آگاه‌سازی، بصیرت‌افزایی و حقیقت‌گویی در صدر سیاست‌های راهبردی این رسانه مولود انقلاب در صدر سیاست راهبردی است.

وی افزود: خبرگزاری فارس بعنوان تنها رسانه‌ای که سرویس ویژه ورزشی فعال و پویا دارد همیشه مورد توجه مسؤولان و جامعه هدف ورزشی بوده و اخبار منتشره آن نیز در بسیاری از سایت‌‌های خبری و مطبوعاتی باز نشر می‌یابد.

چاجی تصریح کرد: از سال ۱۳۸۸ که دبیری سرویس ورزشی خبرگزاری فارس را برعهده دارد، همواره در کنار مسؤولیت‌های اجرایی در هیأت‌های ورزشی خراسان‌جنوبی و انجمن‌های کشوری دغدغه انتشار به موقع رویداد و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را در رسانه‌های داشته است.

وی خواستار تشکیل شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی شد و تأکید کرد: حضور مدیران و خبرنگاران ورزشی‌نویس رسانه‌ها، خانه مطبوعات نماینده‌ سمن‌ها، هیأت‌های ورزشی، روابط عمومی‌ استانداری و ادارات ورزش و جوانان در کنار مدیرکل و معاونین اداره می‌تواند در توسعه کمی و کیفی اخبار و همچنین تبین سیاست‌های راهبردی و رویکرد عملکردی این حوزه نقش‌آفرین‌ باشد.

 مشروح گفت‌وگو خبرنگار فارس با «محمدحسین خسروی»، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به زودی منتشر می‌شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =