روستاهای بالای ۲۰ خانوار «نهبندان» تا پایان سال آبرسانی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران در این شهرستان، اظهار داشت: مردم نهبندان نباید از لحاظ امکانات در مضیقه باشند و مسئولان همواره در جهت رفع موانع و مشکلات روستائیان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مشکل آب تمامی روستاها، با اولویت روستاهای بالای ۲۰ خانوار مرتفع می‌شود، بیان داشت: ۱۰۰ روستای با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار وجود دارد که از این تعداد ۱۲ روستا فاقد آب لوله‌کشی هستند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به تصمیم‌گیری برای اصلاح و بازسازی ۳۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرستان نهبندان اشاره و تبیین کرد: برای روستاهایی که دارای تنش آبی هستند مقرر شد اقداماتی از جمله احداث مخازن آبی و اصلاح و بازسازی و بهسازی شبکه آبرسانی انجام شود.

نخعی تصریح کرد: در این جلسه  مسائل و مشکلات پیش روی حوزه راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، فضای شهری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و غیره مطرح و برای هر یک تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شد.

وی اضافه کرد: اتمام بخشی از پروژه دوبانده‌سازی محور نهبندان به شوسف تا نیمه اول سال آینده، آبرسانی به محلات عشایری، اجرای طرح‌های هادی نیمه‌تمام روستایی، مطالعه و اجرای سازه‌های آبی  و آبخیزداری، روکش آسفالت بخش‌هایی از محورهای نهبندان به زاهدان، نهبندان به زابل و نهبندان به بیرجند و بخشی از راه‌های روستایی از جمله مصوبات این جلسه بود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توسعه و تکمیل سالن‌های ورزشی، ایجاد و تکمیل مجتمع‌های گلخانه‌ای و احیا و مرمت قنوات از دیگر تصمیم‌گیری‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =