میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه خراسان جنوبی برپا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی ملکی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت به رسانه های گروهی اظهار داشت: میز خدمت جمعه این هفته با حضور مدیران مرتبط از جمله راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، منابع طبیعی، شهرداری، توزیع نیروی برق، بهزیستی، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعزیرات حکومتی از ساعت ۱۱:۱۵ در محل نماز جمعه بیرجند و سایر شهرستان‌ها برپا می‌شود.

وی گفت: هفته قبل به دستور استاندار خراسان جنوبی اولین میز خدمت سال جاری در مراسم نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شد که استقبال خوب مردم را در پی داشت.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: میز خدمت این هفته نیز با هدف تعمیم فرهنگ خدمت‌رسانی، ارتباط نزدیک، بدون واسطه و چهره به چهره مدیران با مردم و آگاهی از مشکلات، پاسخگویی و رسیدگی بی‌واسطه به سوالات برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این میز خدمت درخصوص پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه‌های مختلف شامل تامین زیرساخت‌ها و خدمات رسانی به‌ویژه موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است.

نماز جمعه این هفته بیرجند در مسجد جامع المهدی (عج) به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید “علیرضا عبادی” نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اقامه می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سه =