وحدت در فرماندهی و پشتیبانی مردم خرمشهر را آزاد کرد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از خوسف، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که استعمارگران و ابرقدرت‌های جهان منافع خود را در خطر دیدند جنگ تحمیلی و نابرابری را در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی افزود:دشمنان انقلاب اسلامی و ایادی حلقه به گوش شرق و غرب جهان برای ضربه زدن و براندازی به نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب متوسل به جنگ‌ نظامی و سخت‌افزاری شدند، در دهه دوم انقلاب به جنگ نرم‌افزاری و زیرساختی روی آوردند و در دهه سوم و چهارم انقلاب نیز جنگ‌های فرهنگی، هیبریدی و ترکیبی را در دستور کار قرار دادند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله نظام استکبار با حداقل تجهیزات نظامی و ابزاری در مقابل دشمن ایستادگی کرد و این در حالی که «بنی‌صدر» رئیس‌جمهور وقت هم با نظام دشمنان انقلاب همراهی و همکاری داشت و اجازه استفاده از  تجهیزات حداقلی باقی مانده از حکومت پهلوی را نمی‌داد.

طالبی با اشاره به سیاست زمین در مقابل خرید زمان دولت وقت نظام جمهوری اسلامی و سقوط خونین‌شهر، یادآور شد: علی‌رغم استقرار نیروهای نظامی و تجهیزاتی به روز حزب بعث عراق در منطقه، ایمان راسخ به قرآن و بهره‌گیری از اعتقاد به آموزه‌های دینی و منویات حضرت امام(ره) و صلابت رزمندگان اسلام باعث پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر بعد از ۱۹ ماه گردید.

وی پیروزی‌های چشمگیر رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را رهبری مقتدرانه حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: کسی که توانست مرزهای اعتقادی و اجتهادی را به بالاترین حد ممکن ارتقا دهدکه نتیجه آن چیزی جز قرب الی‌الله نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: وحدت در ‌فرماندهی ‌نیروهای نظامی، انقلابی و پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام علی‌رغم تحریم‌های تجهیزاتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی و شرایط اقتصادی یکی دیگر از دلایل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس  بود که دنیا را متحیرکرد.

طالبی تأکید کرد: مردم از هر چه داشتند مایه گذاشتند، فرزندانشان را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند و نتیجه شهادت و رشادت‌ها این غیورمردان زمینه صدور انقلاب اسلامی به سراسر دنیا را رقم زد.

 وی گفت: فرماندهان نظامی و رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران رشادت‌هایی را از خود نشان دادند و عملیات‌هایی را انجام دادند که  ژنرال‌های آموزشکده‌های نظامی جهان را از چگونگی عملیات‌ها آنهم با کمترین تجهیزات نظامی و متحیر کرده است.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =