مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در «بیرجند» برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی، مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خردادماه در استان، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و یوم‌الله ۱۵ خرداد در سطح استان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مراسمات بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در تمامی مساجد و بقاع متبرکه سطح استان برگزار می‌شود.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مراسم محوری نیز در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت برگزار می‌شود، افزود: جهاد تبیین و ضرورت انتقال و تبیین صحیح گفتمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان در مقابل تحریف‌های دشمنان از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین وظایف در برهه زمانی حساس کنونی است.

ملایی در خصوص برگزار مراسمات محوری در مرکز استان، گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به همت ویژه کارگروه سپاه و بسیج در شهر بیرجند در روز جمعه سیزدهم خرداد، ساعت ۲۰:۰۰ در محل حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «شیرازی» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز به همت کارگروه حوزه و روحانیت و مدرسه علمیه سفیران هدایت در روز شنبه چهاردهم خرداد ساعت ۱۸:۰۰ در مدرسه علمیه معصومیه واقع در خیابان شهید مطهری، با حضور پرشور مردم انقلابی و عزیز بیرجند برگزار خواهد شد.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز به همت کارگروه اصناف و بازاریان در روز یکشنبه پانزدهم خرداد ساعت ۹ صبح با حضور مردم همیشه در صحنه و اصناف ولایتمدار بیرجند در محل مسجدالرسول(ص)  بازار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 1 =