مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌جنوبی: برخی اجساد قابل شناسایی نیست

ابوالحسن میرجلیلی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز قطار مسیر مشهد به یزد با ۱۱ واگن در ایستگاه عباس‌آباد از ریل خارج شده و با بیل مکانیکی در جوار ریل، برخورد کرد.

وی بیان داشت: در مسیر منتهی به محل وقوع حادثه، راه آسفالته‌ای وجود نداشت و ۱۷ دستگاه آمبولانس امدادی یک ساعت بعد از وقوع حادثه برای کمک به مصدومان در ایستگاه عباس‌آباد حضور پیدا کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خدمات‌دهی به حادثه‌دیدگان حادثه قطار طبس- یزد با وجود صعب‌العبور بودن مسیر به خوبی انجام شد، افزود: درحال حاضر هیچ مصدومی در محل حادثه وجود ندارد.

میرجلیلی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان راه‌آهن در حال بررسی است، اضافه کرد: با پیگیری استاندار، قطاری برای اعزام مسافران به یزد مشخص شده و اتوبوس‌هایی هم برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه آمار قطعی فوتی‌ها بعد از اتمام بررسی‌ها توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد، اعلام کرد: تا این لحظه ۲۵ مصدوم حادثه با ۷ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهر طبس اعزام شده‌اند و تعداد جراح و ارتوپد از مرکز استان تامین شده است تا امدادرسانی و خدمات‌رسانی به این مصدومان با سرعت انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: با توجه به شدت جراحت حادثه و اینکه برخی از اجساد هموطنان متأسفانه قابل شناسایی نیست و قطع دست و پا داشته‌ایم.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =