مقصران حادثه قطار طبس-یزد بازداشت شدند

سید احمد حقانی‌ثانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص حادثه قطار طبس-یزد اظهار داشت: این حادثه در حد فاصل ایستگاه مزینو و عباس‌آباد اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه براساس بررسی کمیسیون عمران مجلس و نظر نهایی مرکز پزشکی قانونی آمار کشته‌شدگان ۱۴ نفر بوده است، تصریح کرد: تعداد ۱۲ نفر از یزد و دو نفر از طبس بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس با بیان اینکه  در طبس مراسم تشیع این افراد انجام شد، یادآور شد: فوتی‌های شهرستان یزد نیز تشیع شدند.

حقانی‌ثانی با بیان اینکه عموم بستری‌ها در طبس بوده‌اند، ادامه داد: میزان ۹۵ درصد بستری‌ها سرپایی بودند که در همان روز اول مرخص شدند.

وی با بیان اینکه در روز دوم شش نفر مانده بودند، افزود: در روز سوم بعد از حادثه هیچ بستری را در بیمارستان‌های طبس نداشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس اضافه کرد: مریض بدحالی وجود ندارد و تمامی مریض‌های بدحال وضعیت آن‌ها در روز اول مشخص شد.

حقانی‌ثانی با بیان اینکه نتیجه نهایی از طرف کمیسیون بررسی سوانح اعلام نشده است، گفت: طبق بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده تعدادی از افراد که مقصر شناخته شدند، بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: بخشی از کوتاهی مربوط به مسؤول کارگاه، بخشی مربوط به بیل مکانیکی و بخشی مربوط به لکوموتیوران است که منتظر هستیم یک پاسخ قطعی به معاونت استانداری اعلام کنیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =