انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و قطعات خودرو در «زیرکوه»

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از زیرکوه، سرهنگ هادی سلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شهرستان زیرکوه، در این خصوص پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود : مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان زیرکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک باند ۵ نفره سارقان را شناسایی کردند و طی چند عملیات جداگانه به همراه ۲ نفر مالخر در مخفیگاهشان آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳ فقره سرقت قطعات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سلمانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: با توجه به این که اعلام دقیق مشخصات اموال سرقتی از سوی مال باخته نقش مهمی در کشف آن دارد شهروندان نسبت به ثبت مشخصات اموال با ارزش خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =