جریمه ۷۰ میلیارد تومانی متخلفان کالا، خدمات، ارز و بهداشت در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در چهار ماه گذشته ۴ هزار و ۱۵۸ پروندهجریمه بیش از ۷۰ میلیارد تومانی متخلفان کالا، خدمات، ارز و بهداشت در زمینه کالا، خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.
حسین‌پور افزود: از مجموع پرونده‌های وارده کالا و خدمات در این مدت، تاکنون ۳ هزار و ۹۶۱ پرونده مختومه شده و در این پرونده‌ها افراد به پرداخت ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حق دولت محکوم شده‌اند.
وی مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های وارده به شعب تعزیرات حکومتی استان را به طور میانگین ۱۲ روز اعلام کرد و گفت: درج نکردن قیمت و ارایه ندادن فاکتور، بیشترین تخلفات بخش کالا و خدمات در استان بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: همچنین از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون هزار و ۵۸۵ پرونده وارد شعب تعزیراتی استان شده و هزار و ۷۱۷ پرونده مختومه شده است.
حسین پور گفت: در اداره کل تعزیرات حکومتی استان به دلیل نداشتن ساختار، مکان و فضا در افزایش شعب مشکل داریم و در شهرستان‌های زیرکوه و خوسف چارت تشکیلاتی نداریم.
انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =