گام بلند جهاددانشگاهی در خودکفایی و خوداتکایی کشور

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در پیامی فرا رسیدن ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛ کشور عزیزمان ایران، در گذر از مقاطع مختلف تاریخی خویش تجربیات گرانسنگی را از سر گذرانده است. تلاش هایی که هریک به سبب نقش فعال خود از اهمیت والایی برخوردار است.

جهاد دانشگاهی؛ به عنوان یک نهاد فرهنگی، پژوهشی و آموزشی دستاورد بزرگ بنیاگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس-سره) است که در پرتو تلاش فرزندان خویش نقش ارزنده‌ای در پیشبرد دستاوردهای کشور بر عهده دارد.

این نهاد انقلابی همواره در راستای وظایف ذاتی خود و با انجام فعالیت های ارزشمند و اثربخش در جهت محرومیت‌زدایی، کمک به ارتقای دانش علمی و پژوهشی و در نتیجه خودکفایی و خوداتکایی کشورگام های بلندی برداشته است. 

بی تردید با ادامه این راه، تقویت فضای تفاهم و همکاری موجود و توسعه اهداف مشترک خواهیم توانست نقش ماندگاری از خدمت عالمانه و صادقانه برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی را در استان شاهد باشیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، فرا رسیدن ۱۶ مردادمـاه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را به جهادگران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امید است با فضل الهی و تشریک مساعی و همکاری بیشتر و توفیق روزافزون تان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =