ایمن سازی ۳.۵ کیلومتراز مسیر خوسف به طبس

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست فرمانداری خوسف از تخصیص اعتبار ملی برای ایمن سازی ۳ و نیم کیلومتراز مسیر خوسف به طبس در محدوده روستاهای خور، وغاب و سروباد خبر داد و گفت: این پروژه به زودی آغاز می شود.

 ایمانی در بازدید از روستای خور با اشاره به این مطلب افزود: با توجه به ساخت و ساز در دو طرف جاده اصلی ایمن سازی شامل دوبادنده سازی و ایجاد زیر گذر های مناسب بسیار با اهمیت می باشد و این موضوع به صورت جدی در دست پیگیری است.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: برای جلوگیری از ورودی شتر به جاده اصلی نیز اقدامات خوبی صورت پذیرفته است و میزان ۵۰ کیلومتر جهت نصب سیم خاردار پیگیری های لازم در دست اقدام می باشد.

وی افزود: شهرستان خوسف بیش از یک هزار کیلومتر مربع منطقه کویری دارد و حضور مردم در روستاهای این شهرستان سبب افزایش امنیت استان خراسان جنوبی شده است.

ایمانی گفت: با تاکیدات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم حمایت از مردم یکی از اصول مهم می باشد و دستگاه های اجرایی موظف هستند از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای حمایت از مردم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از ۳۷ درصد رشد داشته است افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از اولویت های اساسی شهرستان می باشد.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به اجرای طرح نضت آسفالت طی چندماه اخیر در شهرستان گفت: با پیگیری های انجام شده میزان آسفالت معابر در این روستا بیش از ۱.۵ برابر افزایش پیدا کرد و ۶ هزار و ۵۰۰ متر مر بع آسفالت شده است.
وی از پیگیری افزایش این سطح در مرحله دوم اجرای طرح خبر داد و افزود قول های مساعدی دریافت کرده ایم و امیدواریم این مرحله نیز مشابه مرحله اول میزان بسیار خوبی سهیمه شهرستان را جذب نماییم.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 14 =