آب معادن قلعه‌زری خراسان جنوبی با مشارکت ایمیدرو تامین می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، با اشاره به اهمیت تامین آب مورد نیاز معادن با توجه به شرایط بحرانی منابع آبی استان اظهار داشت: در راستای تامین آب مورد نیاز معادن به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های حوزه معدن، روز گذشته جلسه‌ای در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به منظور تامین آب مورد نیاز معادن منطقه قلعه‌زری برگزار که نتایج و تصمیمات مثبتی در این خصوص گرفته شد.

 عباس جرجانی بیان کرد: در این راستا ضمن موافقت ایمیدرو به منظور ایجاد شرکت زیرساخت و خط انتقال آب به معادن این منطقه، مقرر شد طی هفته آینده با حضور کارشناسان ایمیدرو هماهنگی‌ها، بررسی‌های لازم و بازدیدهای اولیه از این منطقه صورت گیرد.

دبیر شورای معادن استان خراسان جنوبی گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا اواسط شهریور امسال تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص بین ایمیدرو و شرکت آب و فاضلاب استان منعقد شود.

شایان ذکر است، جلسه پیگیری تامین آب معادن منطقه طلاخیز قلعه‌زری روز گذشته با حضور معاون طرح‌های توسعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در ایمیدرو برگزار شد.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نه =