ایجاد زیرساخت‌های منطقه گردشگری «تجنود» تأمین اعتبار می شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت در جلسه بررسی مشکلات شهرستان زیرکوه که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهارداشت: اعتبارات ویژه ای از محل متمم سفر اول رئیس جمهور، اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور و اعتبارات استانی برای ایجاد زیرساخت‌های منطقه گردشگری تجنود تأمین خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت گردشگری تجنود، خاطرنشان کرد: با تأمین زیرساخت های لازم، شرایط برای حضور گردشگران در این منطقه ارتقاء می یابد.

به گفته وی؛ حضور گردشگران می تواند آورده های اقتصادی فراوانی برای بخش، شهرستان و مجموعه استان به همراه داشته باشد.

در این جلسه که بعد از بازدید استاندار خراسان جنوبی از منطقه گردشگری تجنود و با حضور نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی و فرماندار زیرکوه برگزار شد، درخصوص راهکارهای تأمین اعتبار برای پروژه های تکمیل زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای حسن آباد، همت آباد و اردکول، تعمیر جاده دسترسی روستای تجنود، آبرسانی به سایت‌های مسکن محرومین شهرستان و ۶ روستای مرزی منطقه همت آباد و… بحث و رایزنی شد.

گفتنی است، دره تجنود در فاصله ۷۰ کیلومتری جنوب شرق مرکز شهرستان مرزی زیرکوه و در مجاورت روستای قدیمی تجنود قرار دارد که یکی از مناطق خوش آب و هوا و هدف گردشگری است.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =