حضور کاروان نذر آب در سرداران نهبندان

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدعلی کاوسی»، سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح‌هایی مانند نذر آب در کنار اساس نامه اصلی هلال احمر که تسکین آلام بشری و کمک به هم نوع است، آمادگی بیشتر و پاسخ گویی درست به حوادث را تقویت می‌کند.

کاوسی با اشاره به اینکه امسال کاروان نذر آب ۵ در بخش سرداران نهبندان اجرا می شود، افزود: تمامی امور باید برنامه محور انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی از وظایف و تعهدات هلال احمر است، بیان کرد: باید در طرح نذر آب ۵ گروه‌های جهادی را در جهت اهداف پیشگیرانه نیز به میدان آوریم.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ادامه یادآور شد: شهریور ماه سال گذشته کاروان‌های نذر آب۴، از استان‌های زنجان و قزوین به پشتیبانی چهارمحال بختیاری و خراسان‌ شمالی وارد خراسان‌ جنوبی شده و به مردم مناطق محروم شهرستان‌های درمیان و نهبندان خدمات رسانی کردند.

وی در پایان بیان داشت: در مدت حضور این کاروان‌ها از ۱۷ تا ۲۵ شهریور، در مجموع ۲ هزار و ۵۲۵ خانوار از خدماتی همچون توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی، ۷۲۰ بسته بهداشتی، ۴ هزار ماسک، ۴۴۰ بسته لوازم‌التحریر، ۱۵ تانکر ذخیره آب، ۵۰۰ کیسه آرد، ۱۲۰ تخته پتو و ۲۰ هزار آب معدنی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =