دانش آموزان خراسان جنوبی در دو جشنواره کشوری ۳۸ رتبه برتر کسب کردند

سید علیرضا موسوی‌نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فارس از بیرجند، حضور دانش آموزان استان در جشنواره‌های فرهنگی هنری را بسیار موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد.

وی گفت: این جشنواره‌ها با عناوین “فردا” و “کانون‌های فرهنگی تربیتی” برگزار شد که ۴۶ هزار دانش آموز دختر و پسر خراسان جنوبی در این جشنواره‌ها شرکت کردند.

موسوی نژاد افزود: در مجموع ۲۰۰ نفر از دانش آموزان استان به مرحله کشوری این جشنواره‌ها راه یافتند که در این مرحله در ۱۲۰ رشته با دانش آموزان سراسر کشور رقابت کردند.

وی گفت: در پایان رقابت‌های این دو جشنواره، دانش آموزان خراسان جنوبی، ۶ رتبه نخست انفرادی در رشته‌های ساخت ماکت، شعر، مجسمه سازی، معرق کاری، هنر‌های تجسمی و دومینو، ۹ رتبه دوم انفرادی، ۲ رتبه دوم همگانی، ۷ رتبه سوم انفرادی، ۲ رتبه سوم همگانی، یک رتبه سوم گروهی و ۱۱ رتبه چهارم انفرادی را از آن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دانش‌آموزان را یکی از مهمترین سرمایه‌های کشور برشمرد و بیان داشت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری یکی از مهمترین راه‌های کشف استعدادهای دانش‌آموزان که در واقع مهمترین سرمایه انسانی کشور هستند، می‌باشد.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =