افتتاح پروژه‌های شهرداری بیرجند در هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بهترین شهردار بیرجند ظهر امروز در نشست خبری گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت: در همین راستا پروژه‌های متنوعی با اعتباری بالغ بر ۵۵۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح بوستان الهیه بیرجند در مساحت ۲/۲ هکتار  و هزینه‌کرد ۳۰میلیارد ریال افزود: در این پروژه یک هکتار سنگ‌ فرش، ۳ هزار ۶۴۵ متر مربع آجر بتنی، ۱۸۱ متر مربع جدول کاری، ۴۶۶ متر مربع غزه چینی دور باغچه و ۵۸۰ متر مربع اجرای قرنیز‌ روی دیوار سنگی انجام شده است.

شهردار بیرجند از افتتاح بلوار الهیه در طول ۷۳۰ متر و اعتبار ۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۴۱۰ متر مربع اجرای موزائیک‌ فرش، ۷۱۰ متر اجرای آیلند، ۹۰ متر هره‌ چینی دور باغچه و ۳۶ عدد میل پرچم نصب شده است.

بهترین با اشاره به بهره‌برداری آیلند بلوار جوادیه در طول ۵۷۲ متر و اعتبار هزینه شده ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال یادآور شد: هزار و ۵۰۰ مترمربع سنگ فرش و هره‌چینی دور باغچه، هزار و ۶۰۰ متر آجر بدنی و ۳۵۰ متر سنگ مالون در این طرح اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: آیلند بلوار نماز بیرجند به طول ۶۰۰ متر و اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد که عملیات ۵۰۰ متر مربع موزائیک‌فرش، ۶۲۰ متر مربع اجرای کانیو، ۵۰۰ متر مربع هره‌چینی دور باغچه‌ و هزار و ۲۴۰ متر مربع جداول سنگی انجام شده است.

شهردار بیرجند گفت: پیاده روسازی بلوار رجایی و جوادیه بیرجند با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد ریال قابل افتتاح است که در این پروژه ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع فرش موزائیک‌، ۴۵۰ متر مربع اجرای سنگ کوبیک تقاطع پیاده روها، جمع‌آوری ۴ هزار ۶۵۰ متر مربع جمع‌آوری آسفالت صورت گرفته است.

بهترین از احداث سرویس بهداشتی مکانیزه بازار بیرجند با ۸ چشمه و هزینه‌کرد ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: این پروژه با زیربنای ۴۷ متر با نمای سنتی و همخوانی با بافت بازار ساخته شده است.

وی با اشاره به آسفالت ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر بیرجند و هزینه کرد ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد و یادآور شد: زیرسازی و آسفالت پیاده روی خیابان آزادگان، خیابان‌ عمار، خیابان‌های نارون، سمت شرق معبر بلوار حضرت عباس، بلوار خدمت  روکش بلوار میلاد و جابربن حیان، رسالت و خیابان شهید قاسمی معصومیه‌ انجام شده است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =