دختران روشندل و کم بینای بیرجندی دو مدال نقره به خانه آوردند

صالحه غلامی‌مقدم سرپرست هیئت ورزش نابینان‌ و کم بینایان خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشوری و استعدادیابی  زیر ۲۳ سال دو ومیدانی بانوان کشور، ورزشکاران خراسان‌جنوبی خوش درخشیدند.

وی افزود: این ماراتن ملی با شرکت قریب‌بر ۱۰۰ ورزشکار برتر ۱۵ استان کشور در پیست دو ومیدانی مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

سرپرست هیئت ورزش نابینایان‌ و کم بینایان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی  زیر ۲۳ سال دو میدانی بانوان کشور، ورزشکاران شایسته استان علیرغم نبود زیرساخت‌های فنی و اعتبارات مالی مناسب با درخشش‌ باورنکردنی خود، برگ زرین دیگری را در این دور از رقابت‌ها  رقم زدند. 

غلامی‌مقدم‌ یادآور شد: در این دوره از مسابقات ریحانه مطهری‌صدر و مریم مالداری با سرپرستی سکینه مهربانی‌فر و مربیگری مرجان مردانی به نمایندگی از خراسان جنوبی، همآورد برترین‌های ایران شدند.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین دوره از مسابقات قهرماتی و انتخابی تیم ملی دو ومیدانی زیر ۲۳ سال بانوان نابینا و کم بینای کشور مریم مالداری‌ در ماده دوی‌ ۴۰۰ متر با گردن‌آویز نقره بر سکوی دوم ایستاد و ریحانه مطهری‌صدر با کسب نشان نقره نایب‌ قهرمانی ماده پرش طول رقابت‌ها را به ارمغان آورد.

گفتنی‌ است؛ در بخش تیمی این رویداد ورزش ملی تیم دو ومیدانی بانوان نابینا و کم بینای اصفهان با ۴۲  امتیاز بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، تیم  فارس با ۳۴ امتیاز دوم شد و آذربایجان شرقی با ۱۶ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.  

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 13 =