راهپیمایی مردم خراسان‌جنوبی در محکومیت اغتشاشگران

خبرگزاری فارس – خراسان‌جنوبی؛ مردم خراسان‌جنوبی در اعتراض و محکومیت حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی، امروز در در سراسر استان راهپیمایی کردند.

در همین رابطه همزمان با ۲۸ صفر، مراسم عزاداری، تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس شهید «حسین یوسفی هریوند» و سوگواری سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در بیرجند مرکز استان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

این شهید والامقام در سال ۶۲ و در عملیات خیبر به شهادت رسید و بعد از ۳۹ سال پیکر پاک او شناسایی شد.

در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار استاندار خراسان جنوبی، مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و عموم مردم بیرجند حضور داشتند و آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر پیکر پاک این شهید نماز اقامه کردند؛ مراسم تشییع تا قطعه یک گلزار شهدای بیرجند ادامه داشت و در پایان مراسم پیکر شهید «حسین یوسفی هریوند» در قطعه یک مزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

گفتنی است در این مراسم مردم شهیدپرور و انقلابی خراسان جنوبی با سر دادن شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی و مخالف با اغتشاشات و بی نظمی‌های اخیر حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دادند.

 

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در تجمع بزرگ امت رسول الله(ص) و آیین تشییع شهید حسین یوسفی هریوند از شهدای دفاع مقدس در بیرجند اظهار کرد: با دلاوری‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، دشمن در نبرد نظامی شکست خورد اما میدان را عوض کرد و جنگ نرم را علیه ما به راه انداخت.

وی در خطاب کوبنده به معاندان، ضدانقلاب، تجزیه‌طلب‌ها و جریانات فمینیستی تاکید کرد: به چالش کشیدن نظام و فتنه‌های شما با هدف براندازی نظام اسلامی است ما مردم با پشتیبانی از مقام ولایت تا آخرین قطر خون خود از ولایت و ارزش‌ها دفاع می‌کنیم.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به خویشتنداری مردم در مقابل دشمن ضد انقلاب و فتنه‌گران، گفت: اگر اشارتی از سوی نائب امام زمان(عج) باشد پایگاه‌ها و معشوق شما اسرائیل در منطقه را با خاک یکسان خواهیم کرد.

کمالی با بیان اینکه از الزمات مکتب شهدا و حاج قاسم این است که مکتب دشمن را بشناسیم تا شکست نخوریم، افزود: امروز دشمن تمام قد درصد است با ما بجنگد نه به‌خاطر مسائل هسته‌ای بلکه بر سر دین، اسلام و قرآن، ارزش‌ها و امام زمان(عج) است.

عزاداران سربیشه‌ای هتک حرمت مقدسات را محکوم کردند

جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی سربیشه روز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) با برپایی اجتماع بزرگ اُمت رسول‌الله، هتک حرمت‌های انجام گرفته در اغتشاش‌های اخیر علیه قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

مردم عزادار حاضر در این آیین در حالی که بر سر و سینه می‌زدند، با شعارهای الله اکبر، لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای و هیهات من‌الذله با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمانی دوباره بستند.

«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر آل سعود ملعون و مرگ بر سلبریتی خائن» نیز از دیگر شعارهای حاضران در این مراسم عزاداری بود.
 

اجتماع شیعه و سنی شهرستان درمیان در بیزاری از هنجارشکنان

مردم انقلابی شیعه و سنی اسدیه مرکز شهرستان درمیان امروز یکشنبه با تجمع در میدان امام رضا(ع)، اقدامات اخیر برخی افراد اغتشاشگر و هنجارشکن به نمادهای دینی و مذهبی را محکوم کردند.

مردم شهرستان درمیان صبح امروز با حضور پرشور در دسته‌های عزاداری رحلت رسول اکرم(ص)، اغتشاشات اخیر عده‌ای هنجار شکن را محکوم و با سردادن شعارهایی حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

در پایان این مراسم، قطعنامه‌ای قرائت و در آن ضمن محکوم کردن حرکت اخیر هنجارشکنان، از نیروهای نظامی و انتظامی و بویژه فراجا قدردانی و برخورد جدی مسؤولان با عوامل این اغتشاشات را خواستار شدند.
 

مردم شهر طبس ضمن سوگواری رحلت پیامبر (ص) اغتشاشات اخیر را محکوم کرد

مردم شهر طبس همزمان ۲۸ صفر ضمن سوگواری رحلت پیامبر(ص) اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش مردم شهر طبس در تجمعی که به منظور عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) در حرم حضرت حسین بن موسی الکاظم برگزار کردند شعارهایی را برای انزجار خود نسبت به اقدامات اخیر آشوبگران سر دادند.

گفتنی است که عزاداران در این راهپیمایی، ضمن سردادن شعارهایی با مضامین دفاع از ولایت و آرمان‌های مقاومت همچنین برائت از هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با حرمت‌شکنان شدند.
 

راهپیمایی باشکوه فردوسی‌ها در محکومیت اهانت به مقدسات

همچنین اقشار مختلف مردم ولایتمدار فردوس امروز یکشنبه مصادف ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) با برگزاری راهپیمایی و راه اندازی دسته جات عزاداری اهانت هنجارشکنان به مقدسات از جمله قران، مساجد و پرچم عزای سید الشهدا(ع) را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران شدند.

حاضرین در این مراسم در در حمایت از حجاب و عفاف شعار «یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «ای خواهر مسلمان، زینت تو حجاب است» همچنین در حمایت از تلاش‌های نیروی انتظامی و نیروهای مردمی بسیچ بابت برقراری نظم و امنیت و مقابله با هنجارشکنان شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر»، «بسیجی دلاور، تشکر تشکر» سردادند.
 

مردم قاین خشم و انزجار خود از آشوبگران را اعلام کردند

هیات‌های عزاداری شهرستان قائنات امروز یکشنبه در سالروز رحلت خاتم پیامبران و در راهپیمایی پرشور علیه اغتشاشگران و آشوبگرانی که در روزهای اخیر نسبت به آتش‌افروزی‌، تخریب اموال عمومی و توهین و هتاکی به مقدسات اقدام کرده بودند، خروشیدند تا پاسخ دندان‌شکنی برای بدخواهان ایران اسلامی باشد.

فاطمه محمودی یکی از جوانان حاضر در راهپیمایی قاین در حالی‌ که با اراده‌ای مصمم فریاد مرگ بر استکبار سرمی‌داد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابراز کرد: اغتشاش اخیر و آسیب به اموال عمومی دسیسه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران از هیچ‌گونه اغتشاش و برهم‌زدن نظم و امنیت عمومی برنمی‌تابد و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.
 

محکومیت «اغتشاش، آشوب و نفاق» در اجتماع بزرگ عزاداران شهر زیرکوه

همچنین اجتماع بزرگ عزاداران شهرستان زیرکوه با حضور مسؤولان و خیل عظیم سوگواران پیامبر اعظم(ص) در میدان اصلی شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زیرکوه برگزار شد.

حاضران در این اجتماع عظیم دست نوشته‌هایی با مضمون قدردانی از تلاش‌های پلیس همچنین محکومیت اقدامات آشوبگرانه و تصاویری از رهبر فرزانه انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی در دست داشتند.

عزاداران رحلت پیامبر اعظم(ص) با سردادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس، آمریکای جنایتکار، سران استکبار و منافقان، هرگونه اقدام در راستای ایجاد اختلاف و نفاق را محکوم کردند.
 

فریاد رسای شهروندان سرایانی در بیزاری از اغتشاش و آشوب

همچنین شهروندان سرایان روز یکشنبه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مرکز شهر حضور به هم رساندند، شهروندان با شعارهای «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و حیدر حیدر در مسیر خیابان پیروزی شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راهپیمایی و تظاهرات کردند.

راهپیمایی مردمی شهروندان سرایان در محکومیت اقدامات اخیر عناصر آشوب‌طلب و ناامن کنندگان فضای جامعه برگزار شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =