امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن فراهم شد

وحید‌ داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای تمامی شهر‌های استان فراهم شده است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.it برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد ۷۳ هزار و ۸۱۴ نفر از شهروندان استان در مرحله اول برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

داعی یادآور شد: در مجموع ۷۲ هزار و ۵۹۵ نفر از مجموع ثبت نام شدگان مرحله اول نهضت مسکن ملی خراسان‌جنوبی تعیین تکلیف شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۵۵ هزار و ۶۶۳ نفر از ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن حائز شرایط شدند که تاکنون ۳۲ هزار و ۷۶ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۱۷ هزار و ۳۲۰ نفر از افراد تأیید شده، تا کنون افتتاح حساب کرده و ۶ هزار و ۵۶۴ نفر در نوبت تخصیص زمین هستند.

داعی متذکر شد: تعداد  ۱۰ هزار و ۸۹۱ نفر متقاضی نهضت مسکن ملی خراسان‌جنوبی دارای آورده بالای ۴۰ میلیون تومان در مرحله تخصیص و افتتاح حساب هستند.

وی با اشاره به تأمین ۳۰ هزار و ۸۸۹ قطعه زمین در نهضت ملی مسکن خراسان‌جنوبی افزود: ساخت سه هزار و ۴۰۳ واحد آغاز شده و ۱۵ هزار و ۹۰۵ نفر قرارداد‌های ساخت خود چه به صورت قرار داد با سازنده و چه مشارکت مدنی بسته اند و ۳ هزار و ۸۱۹ واحد موفق به اخذ پروانه ساختمانی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار داشت: ۶ هزار و ۳۸۲ واحد در مرحله فونداسیون، ۲ هزار و ۷۲۰ واحد در مرحله اسکلت و سقف، ۸۰۸ واحد دارای سفت کاری، ۳۵۵ واحد دارای نازک کاری و ۲۲۰ واحد در مرحله پایانی است.

داعی افزود: از مجموع متقاضیانی که در طرح نهضت ملی مسکن خراسان‌جنوبی ثبت‌نام کردند ۵ هزار و ۳۷۵ نفر مرد مجرد ۲۳ تا ۴۵ سال، ۳ هزار و ۹۸ نفر زن مجرد بالای ۳۵ سال، ۱۴۸ نفر مرد مجرد بالای ۴۵ سال و هزار و ۶۸۷ نفر مشمول قانون جوانی جمعیت متقاضیان دارای سه فرزند به بالا هستند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =