خواننده پاپ: برخی سلبریتی‌‌ها به عنوان اغتشاشگر و لیدر به نظام پشت کردند / پشت رهبر را خالی نمی کنیم

عبدالله مولوی حقیقی، مجری و خواننده بیرجند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت:  همه ما در کشوری زندگی که مدیون خون شهدایی هستیم که با دادن جان خود امنیت و آسایش را به ما هدیه دادند.

وی با بیان اینکه در سایه این امنیت زن و دختر ما در آسایش زندگی می‌کنند، تصریح کرد: آن‌ها می‌توانند در هر ساعتی تردد کنند.

این خواننده با بیان اینکه توطئه دشمن برنامه‌ریزی شده و هدفدار بوده است، یادآور شد: با ورود به بحث عفاف و حجاب، دشمن به بنیان اصلی خانواده و احساسی‌ترین قشر خانواده دست انداخته است.

مولوی حقیقی با بیان اینکه دشمن روی قومیت‌ها دست گذاشت تا بتواند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند، ادامه داد: در قدم نخست تا مرحله‌ای پیش رفتند ولی مردم جوابشان را خوب دادند.

وی با بیان اینکه من نیز انتقاد به برخی از اقدامات و برخوردها دارم ولی هیچ‌گاه نباید در خیلی از مکان‌ها چکشی عمل کرد تا دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد.

این خواننده با بیان اینکه دشمن در اتاق فکری که در اروپا، اسرائیل و انگلیس قرار دارد و البته با کمک عربستان قضیه تفرقه را انجام دادند، اضافه کرد: بعد از آن که فکرشان جواب نداد، دست روی اقتصاد مردم گذاشتند و به بانک‌ها و سوپرها آسیب رساندند تا امرارمعاش مردم را دچار مشکل کنند.

مولوی حقیقی با بیان اینکه صف مردم از صف اغتشاشگران و عربده‌کشان جدا است، گفت: اعتراض قانون دارد ولی آسیب به اموال بیت‌المال و نوامیس مردم اغتشاش بوده و بر هم زدن نظم جامعه محکوم است و باید هر کسی که این کار را می‌کند به شدت با او برخورد شود.

مولوی حقیقی افزود: این‌ها همه توطئه دشمن است که به مردم فریب خورده دیکته می‌کنند و این افراد که اطلاعات سیاسی کمی دارند تحت تأثیر قرار می‌گیرند و اینجا طرح محدویت کردن اینترنت را انجام دادند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری باید بیشتر کار کنند و کرسی‌های آزاداندیشی برگزار کنند، متذکر شد: این کرسی‌ها می‌تواند در دانشگاه‌ها و بسیج برگزار شود و حرف‌های موافق و مخالف را بخواهید چراکه هر چه در خفا باشد بدتر است.

این خواننده با بیان اینکه برای من در طیف هنرمندان موضع گرفتند، گفت: در آخرین برنامه تلویزیونی خود در آنتن گفتم که باید این نظام و دولت بیاید با هم صحبت کنید با درگیری درست نیست و باز هم جای خیلی کار کردن دارد.

مولوی حقیقی با بیان اینکه قضیه کرسی‌های آزاداندیشی باید زودتر اتفاق بیفتد تا آتش زیر خاکستر دوباره گر نگیرد، تصریح کرد: آن‌ها هنوز سناریو دارند و با توجه به اینکه هفته وحدت نزدیک است به دنبال ایجاد تفرقه هستند.

وی با بیان اینکه در سیستان استارت تفرقه توسط گروه‌های ریگی زده شده است، یادآور شد: این‌ها نقطه‌ای که هدف گرفته‌اند در منطقه بلوچستان است که با توجه به اینکه سابقه دارد و مستعد آشوب است، خیلی خطرناک است.

این خواننده با اشاره به همجواری خراسان‌جنوبی با سیستان و بلوچستان ادامه داد: همجواری ما با فرقه‌های مختلف اهل سنت خطرناک است و مسئولان امنیتی باید دقت کنند.

مولوی حقیقی با بیان اینکه نخبگان بیشتر تأثیرگذار هستند، افزود: نخبگان باید موضع خود را مشخص کنند و خیلی‌ها سکوت کردند و منتظر هستند نظام برگردد و این خوابی واهی است.

وی با بیان اینکه در طیف نخبگان و سلبریتی‌ها یک ترقه‌بازی یک سری راه انداختند، اضافه کرد: نباید ترس ما را بر دارد و باید به جد آن‌ها را محدود کرد تا بیشتر از این جولان ندهند.

این خواننده با بیان اینکه من به عنوان مولوی حقیقی در نظام اسلامی هستم، تصریح کرد: در این نظام ثابت قدم هستم و خواهم بود و هیچگاه و دنبال پست، مقام و مسؤولیت نرفته و نخواهیم رفت چرا که ارزش انقلاب ما بالاتر از آن است که دنبال مقام باشیم.

مولوی حقیقی ادامه داد: برخی سلبریتی‌‌ها و هنرمندان به عنوان اغتشاشگر و لیدر به نظام پشت کردند.

وی با بیان اینکه مردم باید به رسانه داخلی، ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعتماد کنند، خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم در فضای مجازی خام وعده‌های پوچ نشوند چرا که انقلاب ما به راحتی سرنگون نمی‌شود و پرچم انقلاب تحویل امام زمان(عج) می‌شود و دشمن خواب ببیند که ما پشت سید علی خامنه‌ای را خالی کنیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =