عالم اهل سنت خراسان‌جنوبی: در سایه امنیت و وحدت همه توطئه های دشمن خنثی می‌شود/ جانم را برای رهبری و ایران می‌دهم

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، یکی از مهمترین اهداف دشمن تفرقه افکنی بین اقوام و گروه‌های مردمی و در نهایت تجزیه ایران است که بر همین اساس راه‌اندازی جنگ‌های شهری و قومیتی را در دستور کار دارد و در بسیاری از مناطق ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن و یا کُرد و تُرک و عرب را دنبال می‌کند.

مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا شهرستان درمیان، ضمن محکوم کردن هر نوع اغتشاش و ایجاد نا امنی در کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام در حدیثی شریف به دو نعمت اشاره می‌کنند که عبارت است از: سلامتی و امنیت و آرامش.

وی افزود: بنده هم به نوبه خودم ضمن تشکر از ملت شریف ایران که همواره با بصیرت و آگاهی توانستند نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنند تشکر می‌کنم و از همه عزیزان و ملت شریف ایران می‌خواهیم که ضمن جدا کردن صف خود از صف دشمنان، سعی کنند که با آرامش این مسائل و مشکلات را حل و تلاش کنند تا اینکه خداوند منان هم نقشه دشمنان را خنثی کند و اجازه ندهند که خدای ناخواسته کسانی از سر عناد و کینه‌توزی به جان، مال مردم، اموال عمومی و داشته‌های نظام و مملکت اسلامی آسیب برسانند.

این عالم اهل سنت امنیت را مهمترین نعمت در کشور برشمرد و بیان کرد: امنیت نعمت الهی و مورد تأکید قرآن کریم و احادیث بوده و شرایطی که در کشور به وجود آمده امنیت و آرامش مردم را دچار مشکل کرده است.

حسینی حفظ امنیت، وحدت و برگشتن آرامش به کشور را مهمترین راهکار حل مشکلات برشمرد و گفت: در سایه امنیت و آرامش همه توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

وی حادثه زاهدان را بسیار تلخ و دردآور خواند و افزود: با تدبیر علما و مسؤولان استان این موضوع حل شد و آرامش بر آنجا حکمفرما است.

عالم اهل سنت خراسان‌جنوبی در پایان همگان را به حفظ وحدت و آرامش فراخواند و بیان کرد: هر گونه ضرر رساندن به سرمایه‌های ملت ایران و دین مبین اسلام بر خلاف شرع و قانون است و از همه عزیزان می‌خواهم از هر مسأله‌ای که منجر به آسیب رساندن به اصل نظام می‌شود دوری کنند و اجازه ندهند کسانی به بهانه‌های مختلف در بین مردم اغتشاش ایجاد کنند و به اماکن عمومی خسارت وارد کرده و سرمایه‌های مملکت را هدر دهند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/س


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 11 =