معاون استاندار خراسان‌جنوبی: دشمن درصدد تبدیل مطالبه‌گری به آشوب است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی روز سه‌شنبه در گردهمایی معاونین، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان افزود: مدیران دستگاه‌های فرهنگی باید تلاش کنند منویات اخیر مقام معظم رهبری در همه سطوح جامعه آشکار شود.

وی گفت: استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا زمانی که امام خمینی (ره) دست رد به سینه آنها زد و با پیروزی انقلاب اسلامی از غارت منابع غنی کشور مأیوس شد،  اقدامات سخت و خشن را در دستور کار خود قرار داد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: ترور، کودتا، حمله به صحرای طبس، ایجاد درگیری‌های قومی و قبیله‌ای در نقاط مرزی و جنگ نابرابر هشت ساله بخشی از توطئه‌های دشمن علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: با وجود اینکه ۸۵ کشور به صدام کمک کردند اما با شهادت رزمندگان و ایثارگری‌های آزادگان و جانبازان در دفاع مقدس پیروز شدیم و دشمن مجبور به اجرای آتش بس شد.

طالبی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که اعتقاد مردم به ولایت فقیه و تبعیت همه مردم از ایشان و اینکه مردم ایران، شهادت را سعادت می‌دانند از مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران است.

وی گفت: بنابراین دشمن قصد دارد با جنگ نرم فرهنگی، ضربات سختی را به نظام وارد کند و از آنجایی که تغییرات در جنگ نرم فرهنگی در جامعه ملموس نیست، در بعضی از موارد دشمن دستاوردهایی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در مسایل اخیر به گفته مقام معظم رهبری، دشمن به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی، عناد خود را به نظام نشان داد اما از آنجایی که به وجود آمدن این مسایل در جامعه مانند کف روی آب است، هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

وی تصریح کرد: دشمن، امروز جرأت ندارد در مقابل نظام قرار گیرد و ما هم وظیفه داریم برای استحکام نظام و حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

طالبی گفت: دشمن هرچند از امپراطوری رسانه‌ای علیه کشور ما استفاده می‌کند اما آنها در مقابل موج عظیم مردم مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند و بارها این واقعیت تجربه شده است.

وی تقویت پیوند خانه و مدرسه را سدی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: با مشارکت فعال اولیا در فرایند تعلیم و تربیت و هدفمند شدن فعالیت دانش‌آموزان در فضای مجازی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یافته و دست بدخواهان نظام و انقلاب خالی خواهد ماند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: آموزش درست اندیشیدن مهمترین مهارتی است که معلمان باید با سرانگشت هنرمندانه خود در دانش‌آموزان تقویت کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دو =