سردار زهرایی: دشمن روی نقاط ضعف و اختلافات مسلمانان سوار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ۴۵۲ کارگاه اشتغالزایی خرد و خانگی در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اهل تسنن و شیعه هر کدام اعتقادات خود را دارند ولی وحدت اسلامی موضوع مشترکات امت اسلامی است.

وی گفت: متاسفانه دشمن بر روی نقاط ضعف و اختلافات مسلمانان کار کرده و برای پیشبرد اهدافش بر این اختلافات سوار شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه باید دشمن را به خوبی بشناسیم، یادآور شد: مسلمانان وقتی دشمن خود را بشناسند با هم وحدت دارند.

زهرایی افزود: انجام اقدامات در نقطه مقابل اقدامات دشمن خود وحدت آفرین بوده  و امت اسلامی باید دشمن را از این طریق بشناسد.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد علوی باید دست به دست یکدیگر دهند و فرآوری زرشک به عنوان محصول استراتژیک این منطقه را نهادینه سازند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه اگر این کار را انجام ندهیم کوتاهی کرده‌ایم، بیان کرد: ۱۲ محصول با فرآوری زرشک بدست می‌آید که اگر فرآوری این محصول در روستا انجام گیرد خود سبب مهاجرت معکوس شده و ارزش‌افزوده مناسبی برای خانواده‌های روستایی خواهد داشت.

زهرایی از ارائه تسهیلات کمیته امداد به ۳۰ درصد غیر مددجویان این نهاد خبر داد و یادآور شد: دستگاه‌های مربوطه باید مجوزهای لازم را برای ایجاد کارگاه‌های خرد و خانگی بدهند و این موضوع فرهنگ‌سازی و الگوسازی شود.

وی در رابطه با مشکل آب روستای تخته‌جان عنوان کرد: آبرسانی به این منطقه از سوی بنیاد علوی آغاز شده و تا ۲۰ رو آینده به اتمام می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مورد درخواست مردم منطقه تخته‌جان برای آسفالت راه‌های دسترسی به این روستا بیان کرد: برآوردهای لازم از سوی بسیج سازندگی انجام می‌شود و سعی خواهیم کرد تا به اندازه وسع خود آسفالت راه اصلی این روستا را انجام دهیم.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/س


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =