استاندار خراسان‌جنوبی: ادارات با سعه صدر پاسخگوی مردم باشند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت روز یکشنبه در بازدید از اداره کل پست خراسان جنوبی و در جمع مدیران و کارکنان این اداره افزود: افرادی که برای انجام امور خود به اداره یا سازمانی مراجعه می‌کنند، ممکن است تحت فشارهای روانی و اقتصادی حتی درخواست‌های خارج از عرف داشته باشند و وظیفه ما این است که با حوصله برخورد کنیم.

وی گفت: این قاعده در دستگاه‌هایی مثل پست که از بیشترین حجم مراجعات برخوردار است، مشهودتر بوده و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: برخی دستگاه‌ها مانند اداره پست دارای فعالیت خاص و حساس هستند و به لحاظ نوع خدمت حتی در شرایط خاص از جمله دوران کرونا تعطیل‌بردار نبوده که قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات اخیر گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلف را علیه ایران طراحی کردند و این فتنه‌ها برای جلوگیری از پیشرفت کشور است.

قناعت افزود: ما در شرایط خاصی به سر می‌بریم و شاهد موفقیت چشمگیر نظام در عرصه‌های بین‌المللی و فتح قله‌های مختلف تعالی و پیشرفت در سطح جهان هستیم که این شرایط برای اروپایی‌ها و دشمنان به سرکردگی آمریکا سخت و غیرقابل تحمل است.

وی خاطرنشان کرد: کشور حدود ۴۳ سال است که با نه گفتن به بلوک شرق و غرب روی پای خودش ایستاده و در این مدت به پیشرفت‌های مختلفی دست یافته، در این مدت آشوب و فتنه‌های زیادی را در کشور شاهد بودیم که همه اینها با محوریت آمریکا انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز شاهد هستیم که کشور روی پای خودش ایستاده و از طرفی در دولت سیزدهم شاهد اقدامات خوبی هستیم که دشمنان برای فتنه و توطئه برنامه‌ریزی کردند تا جلوی این پیشرفت را بگیرند.

وی گفت: طی چند سال اخیر دو فتنه برای ما گران تمام شد که یکی فتنه سال ۸۸ بود و به بهانه تقلب در انتخابات برنامه‌ریزی شد و به خاطر این بود که اولین بار تولید ناخالص ملی از خیلی کشورهای اروپایی بالاتر شده بود.

قناعت ادامه داد: اگرچه پشت فتنه ۸۸ انگیزه سیاسی وجود داشت اما ریشه اصلی آن موضوع اقتصادی بود تا به کشور لطمه وارد کنند.

وی با بیان اینکه رمز اصلی فتنه اخیر “حجاب” است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این موضوع بهانه است لذا فتنه‌های اخیر به دلیل پیشرفت چشمگیر ایران از جمله در تولید واکسن، عضویت در معاهده شانگهای، جراحی اقتصادی، افزایش صادرات نفتی و غیرنفتی، مدیریت و ساماندهی ارز شکل گرفت.

استاندار خراسان جنوبی افزود: اولین بار در دولت سیزدهم شاهد توقف کاهش ارزش پول ملی هستیم که به دلیل انتشار پول بدون پشتوانه بوده است.

وی گفت: متاسفانه با ضعف در حوزه رسانه، نتوانسته‌ایم خدمات نظام و دولت را به‌خوبی برای مردم انعکاس دهیم و تبیین کنیم.

قناعت اظهار داشت: فتنه اخیر در کشور جدی بوده و شبیه جنگ احزاب در صدر اسلام است که همه متحد شدند و هزینه‌هایی به همراه داشته اما غافل از این هستند که نظام جمهوری اسلامی صاحب دارد و اگر قرار بود برانداخته شود همان سال‌های نخست شکل‌گیری چنین می‌شد.

وی افزود: به امید خداوند متعال از این گردنه و فتنه هم با موفقیت عبور خواهیم کرد و مقام معظم رهبری از آن به عنوان حوادث جزئی یاد کردند پس نباید از ارائه خدمات مفید و مستمر به مردم غافل شویم.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =