تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفت ماه ابتدایی امسال تعداد ۲ هزار و ۶۹۱ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

وی با اشاره به مختومه شدن ۲ هزار و ۶۱۰ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات طی سال جاری افزود: میزان محکومیت متهمین ۱۱۶ میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از ورودی ۳ هزار و ۵۶ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز از ابتدای امسال به شعب تعزیرات حکومتی استان گفت: در این مدت تعداد ۳ هزار و هفت پرونده هم در بخش کالا و خدمات مختومه شده است.

حسین‌پور یادآور شد: میزان محکومیت متخلفین در این بخش هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۲۰۲ هزار ریال بوده است.

وی با اشاره به تشکیل ۳۷۵ پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۷۱ پرونده در این حوزه مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: میزان محکومیت متخلفین در بخش بهداشت، دارو و درمان هم شش میلیارد و ۴۸۵ میلیون و ۵۸ هزار ریال بوده است.

حسین‌پور با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم و قابل توجه برای مردم حوزه آرد و نان است، متذکر: در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ تعداد چهار فقره پرونده قاچاق آرد وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

وی اظهار داشت: در حوزه آرد و نان از ابتدای امسال تعداد  ۱۳۹ پرونده در بخش کالا و خدمات وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در رابطه پرونده‌های در بخش قاچاق سوخت نیز گفت: در هفت ماهه سال جاری تعداد ۲ هزار و ۴۸۰ فقره پرونده قاچاق سوخت وارد شعب تعزیرات خراسان جنوبی شده است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =