راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در اعتراض به جنایت تروریستی شیراز + فیلم و تصویر

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه بود که خبری سخت و دردآور در گوش دنیا پیچید؛ خبری که سکوت مدعیان حقوق بشر را بیشتر از قبل کرد. حرم شاهچراغ مورد حمله تروریستی فردی قرار گرفت که با رگبار تیرهایش کودکی را بی مادر کرد؛ شوق زندگی را از کودکی یک ساله گرفت و ایران را داغدار نخبه‌ای کرد.

دنیا در بهت این حرکت تروریستی فرورفت و مدعیان حقوق بشر که دم از اغتشاش در ایران می‌زدند را به سکوت واداشت. تفکر استکباری سکوت حرم را در زمان اقامه نماز شکست و کودکان، زنان و مردانی را که در حال راز و نیاز در آرامش حرم مطهر بودند، به رگبار بست.

در پی این حادثه بیانیه‌هایی از سوی نهادها و شخصیت های استانی منتشر و ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی خواستار گرفتن انتقام سخت از آمران و بانیان این حادثه هولناک شدند.

امروز مردم خراسان جنوبی در محکومیت این نوع تفکر که به نسل کشی عادت دارد، هم صدا با دیگر نقاط ایران پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و با راهپیمایی سراسری، انزجار خود را از این حرکت اعلام کردند.

مردم استان در این راهپیمایی اعتراضی شرکت کرده و انزجار خود را از حرکت‌های ددمنشانه‌ای که منشأ آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دادند.

مردم در مرکز استان نیز همراه با مسئولان بعد از نماز جمعه در مسیر مصلی تا میدان آدینه راهپیمایی کرده و با شعارهای “جانم فدای رهبر”، “مرگ بر منافق” و “تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم” اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.

فیلم/ راهپیمایی مردم بیرجند در اعتراض به جنایت تروریستی شیراز

خروش مردم ولایی شهرستان بشرویه و محکوم کردن جنایات اخیر در حرم احمد بن موسی(ع) شاهچراغ

راهپیمایی مردم شهرستان خوسف در محکومیت جنایات اخیر

حضور پر شور مردم قاین در راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی شیراز 

محکومیت جنایت تروریستی تکفیری در شیراز توسط نمازگزاران جمعه تشیع و تسنن شهرستان درمیان

راهپیمایی محکومیت حادثه ترویستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ – طبس 

مردم درح در محکومیت جنایت شیراز راهپیمایی کردند

حضور بانوان در راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی شیراز – بیرجند 

راهپیمایی اعتراض آمیز نمازگزاران نماز جمعه فردوس در محکومیت اقدام تروریستی حرم شاهچراغ شیراز

 

محکوم کردن اغتشاشات اخیر با امضای طومار توسط بانوان بیرجندی 

راهپیمایی مردم همیشه  در صحنه  وولایتمدار زیرکوه  در محکومیت کردن جنایات تروریستی تکفیری در حرم مطهر شاه چراغ و اغتشاشات آشوبگران

راهپیمایی مردم همیشه  در صحنه  وولایتمدار شهر آیسک در محکومیت کردن جنایات تروریستی تکفیری در حرم مطهر شاه چراغ و اغتشاشات آشوبگران

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =