فعالیت ۲۱۳ خانه هلال برای فعالیت های امدادی در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در حاشیه افتتاح خانه هلال روستای اشک در بخش درمیان و توزیع نمادین نوشت افزار بین دانش آموزان این روستا، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای تقویت توان مردمی و تاب آوری اجتماعی در زمینه حوادث و سوانح نسبت به راه‌اندازی خانه‌های هلال در سطح روستاها و محلات اقدام کرده است.

وی با اشاره به افتتاح خانه هلال در روستای مرزی اشک شهرستان درمیان، افزود: در حال حاضر ۲۱۳ خانه هلال در سطح استان با هدف افزایش تاب آوری اجتماعی در زمینه حوادث و سوانح فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه خیرین جمعیت هلال احمر همچنین در راستای تسکین آلام بشری و کمک به توسعه و امنیت پایدار بسته های لوازم التحریر جهت توزیع میان دانش آموزان منطقه تهیه کرده است، گفت: همواره تلاش می کنیم نذر علم را بین مردم زنده نگه داشته و به دانش آموزان نیازمند در راستای کسب علم کمک‌هایی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط خیرین تهیه شده است، عنوان کرد: از این تعداد بیش از ۳۰۰ بسته میان دانش آموزان نیازمند شهرستان درمیان توزیع شده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =