۱۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی به مقصد نرسید

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به پنج دستگاه تریلی کشنده حامل کود حیوانی و پلاک جعلی مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از پنج دستگاه تریلی، ۱۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد که با شگرد خاصی زیر کودها جاساز شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در این رابطه پنج دستگاه تریلی را توقیف و هفت متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و سوخت و افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =