استقرار تنها ۵ واحد صنفی در شهرک صنوف آلاینده بیرجند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند،‌ علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های مدیریت شهری بیرجند که سال‌های زیادی معطل مانده بود بحث انتقال صنوف آلاینده به خارج از محدوده مسکونی شهر است.

وی افزود: طبق آخرین جلسه‌ای که در این مورد برگزار شد، مشخص شد بخش‌های عمده‌ای از مشکلات اساسی رفع شده است و متقاضیان می‌توانند به راحتی نسبت به دریافت مجوز ساخت، دریافت زمین و شروع ساخت واحد اقدام کنند.

عباس زاده بیان کرد: خدمات زیربنایی این شهرک در دستور کار و بخشی از آن در حال انجام است و در مورد بحث برق نیز، هم اکنون پاسخگوی نیاز فعلی مجموعه است و در صورت اینکه تعداد واحد‌ها بالاتر رود باید در بحث انتقال برق نیز اقدامات لازم پیگیری و اعتبارات لازم از محل سفر دوم ریاست جهوری جذب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون ۵ واحد صنفی در شهرک پایان کار گرفته و فعالیت خود را شروع کرده اند و افرادی هم هستند که تاکنون حتی برای دریافت زمین اقدام نکرده اند و نیازمند همکاری شرکت تعاونی صنوف آلاینده برای تعیین تکلیف هستیم.

عباس زاده عنوان کرد: این شهرک ظرفیت استقرار دو هزار واحد را دارد و فعلأ برق شهرک پاسخگوی نیاز فعلی آن است.

وی تصریح کرد: در مورد جاده دسترسی به شهرک، این جاده طرح مصوب نداشت که اخیرأ در شورای ترافیک به تصویب رسید و برای شروع عملیات منتظر تأمین اعتبار هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: تأمین کامل زیرساخت‌ها درخواست آخر است یعنی زمانی که تعداد واحد‌های مستقر در شهرک به حد قابل قبول برسد.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 10 =