خطیب جمعه بیرجند: بصیرت راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: برنامه اصلی عالم بر این است که فیض و رحمت الهی از طرق مختلف بر بشریت جاری شود.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه برپایی یک حکومت بر پایه رهبری ولی خدا هدف اصلی از دعوت انبیاء است، گفت: این حکومت در راستای رشد معنوی و علمی جامعه می کوشد.

رحیم آبادی ادامه داد: یکی از اولین اقداماتی که پیامبر اسلام (ص) بعد از هجرت به مدینه انجام داد، تشکیل حکومت اسلامی بود و بعد از آن نیز در حادثه غدیر خم با معرفی جانشین خود و امام نخستین قدمی دیگری در زمینه اهمیت ایجاد حکومت دینی برداشتند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران برای وصول حاکمیت مطلقه محمدی انتخاب شده است، افزود: این موضوع در روایات مختلف معصومین (ع) مورد اشاره قرار گرفته است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: حضرت امام صادق (ع) در روایتی بیان داشتند که علوم ما اهل بیت (ع) از شهری به نام قم سر برمی آورد و آن زمان به قیام مهدی (عج) نزدیک است.

رحیم آبادی با اشاره به دشمنی آمریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: کودتای نوژه، حمایت از صدام، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، تحریم اقتصادی ملت ایران، حمایت از فتنه گران در سال ۸۸، به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی و … گوشه ای جنایت های استکبار علت ایران است.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنی و شرارت آمریکا پیچیده و دارای ابعاد نشناخته است، گفت: مسئولین باید با تبیین مسائل ابعاد این دشمنی را برای جوانان روشن کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن امروزه توان مقابله نظامی با انقلاب اسلامی را ندارد، گفت: امروزه استکبار دریافته تنها راه باقی مانده برای مقابله با ایران تبلیغات ۲۴ ساله و پخش شبهات عجیب و غرب و بمباران کردن اذهان مردم است.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: واقعیت این است که در جریانات اخیر ملت بزرگ ایران پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی داده است.

رحیم آبادی بیان کرد: در جنگ و مقابله فرهنگی بیش از هر چیز دقت، بصیرت و هوشیاری می طلبد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروزه در هر سه قوه عناصر انقلابی و اسلامی در صدر هستند، یادآور شد: باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را گوش داده و در راستای عمل کردن به آن گام برداریم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید بیش از قبل مقاومت خود بر آرمان های انقلاب اسلامی را نشان دهیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 13 =