۶۸ درصد سرقت ها در استان خراسان جنوبی کشف شده است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری میزان سرقت‌های خرد در استان رشد داشته است، اظهار داشت: همچنین طی هفت ماهه سال ۱۴۰۱ حدود ۶۸ درصد از سرقت‌های خراسان جنوبی کشف شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و خودرو، باند سارقین این سرقت‌ها شناسایی شد، گفت: در این راستا سه متهم دستگیر و ۱۰ موتور سیکلت و خودرو کشف شد.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده اصالت سرقت‌ها شناسایی و به مالباخته‌ها برگشت داده شد، افزود: پلیس با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی کامل و استفاده از تجهیزات پیشرفته برای مقابله با سارقین و دیگر مجرمین پیگیرهای لازم را انجام می‌دهد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم همواره در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشند و در جهت حفظ وسایل نقلیه، محل کسب و کار، منزل و احشام و اموال اقدامات پیشگیرانه از جمله گماردن نگهبان را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین از درب و پنجره و قفل مناسب استفاده کرده و در صورتی که به هر دلیل افرادی تحت عنوان مأمور به درب منازل مراجعه کرده، حتماً نسبت به شناسایی آنها قبل از گشودن درب اقدام کنند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه از رانندگان خواستاریم از پارکینگ‌های عمومی استفاده کرده و از پارک خودرو در محل‌های دور افتاده و خلوت خودداری کنند، افزود: همچنین برای لحظه‌ای هم خودرو را به صورت روشن در کنار معابر رها نکنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 14 =