خبر خوب| بیمارستان زیرکوه رایگان تجهیز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در بازدید از بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شهرستان زیرکوه گفت: این پروژه کلنگ زنی شده و به سرعت عملیات اجرایی آن در حال پیشرفت است.

وی در ادامه بیان کرد: منابع مالی خوبی برای پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه از محل ماده ۲۳ پیش بینی شده است و وزارت بهداشت نیز تلاش خواهد کرد تا با تامین اعتبار به تکمیل این پروژه کمکی داشته باشد.

کریمی با اشاره به اینکه تجهیزات بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه به صورت رایگان تامین می شود، افزود: در صورت تکمیل این بیمارستان قول مساعد خواهیم داد تا تجهیزات آن به صورت رایگان تامین کنیم و بتوانیم به مردم این منطقه خدمات رسانی کنیم.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه طی ۲ هفته آینده بحث توزیع متخصصین آغاز خواهد شد، ادامه داد: در این مرحله ۲هزار و ۲۰۰ متخصص در شهرهای مختلف کشور توزیع می شوند و اولویت ما مناطق محروم است.

وی عنوان کرد: امیدواریم در مناطق محروم شرایطی فراهم شود تا این پزشکان تمایل ماندن در این مناطق بعد از اتمام طرح را نیز داشته باشند.

کریمی با بیان اینکه وزارت بهداشت در خدمت مردم خراسان جنوبی است، گفت: به دنبال این هستیم تا شعار وزارت بهداشت یعنی «عدالت و تعالی نظام سلامت» را به سرعت پیش ببریم.

پایان پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 10 =