آیت الله عبادی: فرهنگ شهادت جامعه را هوشیار نگه می‌دارد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز در دیدار با دست‌اندرکاران دومین یادواره شهدای بخش دیهوک اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای بخش دیهوک اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: به فرمایش رهبر معطم انقلاب «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان از خاک تا افلاک سیر الی الله دارد، گفت: شرطش این است که در این مسیر، خود و خدا را فراموش نکند بنابراین کار شهدا این است که انسان ها را بیدار و هوشیار می کنند.

وی ادامه داد: طرح دشمن با فساد، موادمخدر، فیلم های مستهجن، شرب خمر و منکرات و تحریم های اقتصادی برای اینکه انسان راه خود را فراموش می کند و زمانی که انسان غافل و خوابید آن وقت دشمن مسلط می شود.

آیت الله عبادی با اشاره به نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران و سطح بین الملل، عنوان کرد: دشمن با توطئه شیطانی بر خلاف همه قوانین بین المللی و بشری و اخلاقی تصور کرد تا با ترور حاج قاسم را از از بین راه بردارد اما شهادت سلیمانی ده ها برابر موجب بیداری در ملت ها و مظلومان جهان شد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شهدا و شهید سلیمانی مردم را هوشیار نگه می دارند آنچنان که کسانی که از طواغیت هستند هم اینجا اقرار می کنند، افزود: زنده نگه داشتن شهدا همان نقشی را دارد که خود شهادت دارد که البته کیفیت شرط برگزاری یادواره شهداست.

پایان پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =