تیم کبدی خراسان جنوبی نایب قهرمان کشور شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا چاجی: پرونده مسابقات کبدی المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۷ کشور با نایب قهرمانی خراسان جنوبی در بیرجند بسته شد.

این رویداد ورزشی با حضور کبدی‌کاران استان های خراسان‌رضوی، یزد، خراسان‌جنوبی و سیستان و بلوچستان به میزبانی خراسان‌جنوبی در سالن حجاب مجموعه ورزشی ولایت بیرجند برگزار شد.

تیم کبدی کارمندان اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در نخستین بازی خود به مصاف سیستان و بلوچستان رفت که با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ در مقابل حریف زمین‌گیر شد.

نماینده خراسان جنوبی در مسابقات کبدی المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۷ کشور در دومین بازی خود رو در‌ روی خراسان رضوی صف‌آرایی کرد که با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

خراسان‌جنوبی در مسابقات کبدی المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۷ کشور بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. خراسان‌رضوی به قهرمانی رسید و سیستان و بلوچستان مقام سوم را از آن خود کرد.

گفتنی است، این دوره از مسابقات قهرمانی کبدی المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) منطقه ۷ کشور به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی و همکاری هیئت کبدی استان و با تیم داوری سعید شیری از رئیس هیئت کبدی بیرجند و علی قیدی دبیر هیئت کبدی قائن برگزار شد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سه =