عبدالله مولوی حقیقی: بسیج بستری برای رشد هنر و فرهنگ است

عبدالله مولوی حقیقی، خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، ضمن گرامی‌داشت و تبریک هفته بسیج به بسیجیان مخلص و خدوم و آحاد ملت ایران اسلامی،  اظهار داشت: بنده عبدالله مولوی حقیقی هستم، موسیقی حرفه‌ای حماسه ملی را حدود ۸ سال پیش شروع کردم و از انجا که تجربه تک خوانی گروه های سرود و سرودخوانی را داشتم و نمونه‌های متفاوتی هم دیده و شنیده بودم، به موسبقی پاپ در ژانر حماسی ملی ورود کردم.

وی افزود: با تعدادی از دوستان مشورت کردم و کار را اغاز کردیم و در حال حاضر تا این لحظه به‌عنوان خواننده حماسی ملی در استان و کشور در خدمت مردم عزیز هستم. 

 

 

مولوی حقیقی در ادامه گفت: از نظر بنده به‌عنوان کسی که دارم کار هنری انجام می‌دهم، هنرمند انقلابی شاخصه های خاص خود را دارد، ما در کشور ایران اسلامی زندگی می‌کنبم و تابع قوانین این نظام اسلامی و انقلابی هستیم و باید طبق آرمان‌های نظام و انقلاب کار تولید کنیم.

این خواننده پاپ افزود: بنده در حوزه هنری خودم را متعهد می‌دانم و متن و ترانه ما باید محتوا داشته باشد، محتوایی که متناسب با حوزه ملی، وطنی و آرمان های انقلاب است و
این یکی از شاخصه های هنرمند انقلابی است که پایبند و متعهد به رعایت تناسب متن و موسیقی باشد.

 

 

مهمان امروز گفتگوی اختصاصی فارس، فعالیت در این حوزه را بسیار خوشایند و آرامش‌بخش توصیف کرد و گفت: کار در این حوزه را بسبار دوست دارم و تعداد اثار موسبقی حماسی ملی که بنده تولید کردم یالغ بر  ۲۰ ترک است که همه این آثار به علاقه‌مندان عرضه شده است.

به گفته این خواننده حماسی، موضوعات و محتوای آثار تولید شده،  ارزشی و ماندگار و موثر است و موضوعاتی مانند اقتدار ایران، امنیت، گام دوم انقلاب، چهل سالگی انفلاب، شهدا، مرزداران شهبد، سرداران شهید، مدافعان حرم، سالروز فتح خرمشهر و مادران شهدا را شامل می‌شود.

یکی از کارهایی که خود من واقعا به دلم نشست و برایم خیلی زیبا بود، کار ایران سربلند است که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

عبدالله مولوی حقیقی بسیج و فعالیت‌های سازمانی آن را بسیار متنوع و فراگیر برشمرد و گفت: هر فرد با توجه به استعداد و تجربه و زمینه فعالیت فرهنگی و هنری خود می‌تواند در بسیج فعالیت و خدمت کند و هیچ محدودیتی هم در موضوعات و فعالیت‌های هنری نیست و این تنوع و تعدد فعالیت، بسیار مفید و قابل توجه است.

پایان پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =