استاندار خراسان جنوبی: ترک فعل‌ها و بی کفایتی‌های مسؤولان اجرایی سابق برخی از جوانان را اسیر فضای مجازی دشمن نموده است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند, جواد قناعت امروز در نشست صمیمی جمعی از جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی پیشرفت‌های خوبی را در سطح کشور و استان داشته‌ایم که به درستی برای مردم تبیین و تشریح نشده است.

وی افزود: با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت باید این ظرفیت‌ ها و پیشرفت‌ها به خوبی برای دانشجویان و قشر جوانان جامعه معرفی و تبیین شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی جوانان جامعه ما در اسارت فضای مجازی غرب و دشمنان هستند و اینک باید این افراد با کار فرهنگی و روشنگری آزاد شوند، تصریح کرد: یکی از رسالت‌ های سنگین همه ما این است که این افراد را از این اسارت در بیاوریم.

قناعت مجهز بودن دشمن در حوزه سخت افزاری و هنرمندانه کار کردن در حوزه نرم‌افزاری و نیز بی‌کفایتی مدیران گذشته و ترک فعل‌های صورت گرفته، نبود بصیریت و تحلیل سیاسی درست را از عوامل مهمی دانست که باعث شده برخی جوانان جامعه ما همچنان در اسارت فضای مجازی دشمنان باشند.

وی یادآور شد: برخی ترک فعل‌ها و بی کفایتی‌ها مسئولان در گذشته باعث شده اعتماد عمومی مردم به نظام کاهش یابد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات خبیثانه انگلیس در گذشته برعلیه  ایران خاطرنشان کرد: متأسفانه امروزه برخی خواص و افراد، این کشور خبیث را تطهیر می‌کنند.

قناعت با تأکید براینکه باید در خصوص برخی مسائل قدرت تحلیل سیاسی مردم را بالا ببریم و این اقدام باید به همت جوانان انقلابی و جهادی صورت گیرد، گفت: باید تک تک جوانان و افراد صاحب نفوذ با تبیین درست و روشنگری تلاش کنند که جوانان ما تحت تأثیر فضای مجازی غرب قرار نگیرند.

وی با ذکر این نکته که برای تحلیل برخی موضوعات نیاز به مرور تاریخ نه چندان دور ایران اسلامی داریم تا بفهمیم که آمریکا و انگلیس و در مجموع استکبار جهانی چه دشمنی‌ها و کینه‌هایی نسبت به ایران داشته‌اند، عنوان کرد: باید در خصوص این موضوعات با روشنگری، قدرت تحلیل سیاسی مردم را بالا ببریم.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: اینکه برخی اذعان دارند که ما کشوری دچار چالش و مشکل هستیم، جای سؤال است چرا هر روز کشورهای غربی برای براندازی و تضعیف ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌ کنند، پس همه بدانیم که ایران اسلامی رو به پیشرفت و تعالی است.

قناعت در پاسخ به دغدغه برخی جوانان خراسان جنوبی در خصوص تسریع در تکمیل خانه جوان بیرجند هم گفت: تکمیل خانه جوان شهر بیرجند با پیشرفت ۸۵ درصدی به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن نشست خود با جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: در خصوص حل برخی مسائل جلسات تخصصی و موردی با حضور معاون سیاسی استاندار برگزار شود و موارد غیرقابل حل به نشست با استاندار برای بررسی و ارائه راهکارها منتقل گردد.

استاندار خراسان جنوبی یکی از رسالت‌های اصلی افراد صاحب نفوذ را ایجاد روحیه امید در جامعه و مردم دانست و گفت: همه بدانیم که انقلاب اسلامی ایران دارای صاحب و ریشه‌های قوی و محکم است و مردم نباید ناامید شوند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص برگزاری برنامه‌های شاد برای عموم مردم همراهی‌ها و کمک‌های لازم را خواهیم داشت، از جوانان خواست برگزاری این برنامه‌ها را در دستورکار خود قرار دهند.

استاندار حراسان جنوبی در این نشست صمیمی با قشر جوان از مسئولان خواست ظرفیت خالی دستگاه‌های اجرایی را به قشر جوان جامعه اختصاص دهند.

قناعت از مدیران سمن‌های خراسان جنوبی خواست در فضای رقابتی در راستای حل مشکلات مردم قدم‌های جدی و مؤثری بردارند و از برخی برخوردها در لایه‌های میانی دستگاه‌های اجرایی در ادامه فعالیت خود بی‌انگیزه نشوند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =