فعالیت ۲ هزار نفر از بانوان خراسان‌ جنوبی در رشته والیبال

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رمضانی، رئیس هیات والیبال خراسان جنوبی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان کشور در بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دور برگشت مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان کشور از ۱۳ آذر به میزبانی خراسان جنوبی آغاز شد و پنج روز ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات نمایندگان چهار منطقه حضور دارند و تیم والیبال پدیده شرق، نماینده خراسان جنوبی است.

رئیس هیات والیبال خراسان جنوبی بیان کرد: مرحله رفت رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور به میزبانی آمل برگزار شد که تیم والیبال بانوان پدیده شرق بیرجند صدرنشین شده بود.

وی گفت: در دور برگشت مسابقات هشت تیم از مرحله مقدماتی به فینال صعود می‌کنند و مرحله پایانی به احتمال زیاد در ماه جاری برگزار می‌شود که تلاش داریم اگر شرایط زیرساختی فراهم باشد این دوره از مسابقات نیز به میزبانی بیرجند برگزار شود.

رمضانی عنوان کرد: یکی از مشکلات ما نبود سالن استاندارد است اما مشکلی برای میزبانی مسابقات کشوری نداریم چون از ظرفیت سالن‌های دیگر استفاده می‌کنیم.

وی افزود: سالنی که در اختیار هیات والیبال استان بود سال گذشته در قالب مزایده به همین هیات واگذار شد اما تا پایان امسال قرارداد به اتمام می‌رسد.
رئیس هیات والیبال خراسان جنوبی روند این رشته ورزشی در استان را رو به رشد توصیف کرد و گفت: سال گذشته پنج پله صعود کردیم یعنی در رتبه‌بندی فدراسیون والیبال از رتبه ۲۴ به ۱۹ رسیدیم.

وی اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز پنج تا ۶ پله صعود کنیم و ورزشکاران خراسان جنوبی به جایگاه واقعی خود در والیبال برسند.

رمضانی افزود: امسال ۶ مورد اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان داشتیم و نوجوانان دختر استان نخستین بار نایب قهرمان مسابقات کشور به میزبانی خراسان شمالی شدند.

پایان پیام/۳۶۳۵/س

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 7 =