دومین سفر استانی رئیس‌ جمهور به خراسان جنوبی / ‌رئیسی و جمعی از اعضای هیئت دولت وارد بیرجند شدند

 به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با همراهی جمعی از وزرا و معاونانش وارد فرودگاه بیرجند شدند و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان سپاه، ارتش، فراجا و جمعی از مدیران استانی قرار گرفتند.

براساس این گزارش، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به مدت دو روز مهمان مردم استان خراسان جنوبی سفر خواهند بود و این آغاز دور دوم سفرهای استانی است.

در این سفر که ۱۵ عضو هیئت دولت، از جمله احمد وحیدی وزیر کشور، سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سیدصولت مرتضوی وزیرتعاون و کار و رفاه اجتماعی، جواد اوجی وزیر نفت، سید امیرحسین مدنی معاون توسعه مناطق محروم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی و حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه روحانیت، فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان‌ آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند، رئیس جمهور‌ پروژه‌های مهم اقتصادی را افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رساند.

افتتاح فولاد آهن اسفنجی قائن با اشتغالزایی ۴۵۰ نفر به طور مستقیم و ‌۲ هزار نفر شغل غیرمستقیم و ‌سرمایه‌گذاری بیش از ۵ هزار میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن در سال، افتتاح طرح تصفیه‌خانه و مجموعه فاضلاب بیرجند‌ با اعتبار ۲۴ میلیون یورو ‌از جمله مهمترین برنامه های روز نخست رئیس جمهور در خراسان جنوبی است. ‌

رئیس جمهور در ادامه همچنین با حضور در کارخانه کویر تایر ‌یک خط نوین تولید لاستیک و محصولات استراتژیک در صنایع سنگین را راه‌اندازی می‌کند‌. ‌رئیس جمهور در سه جلسه کارشناسی و تخصصی، نظرات نخبگان فرهنگی و اجتماعی را خواهد شنید و سپس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان حضور می‌یابد ‌و در نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان شرکت می‌کند و ‌ملاقات‌های مردمی در دو شهرستان بیرجند و نهبندان هم در برنامه قرار دارد.
پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =