تحویل نخستین خانه حیاط‌دار ‌طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

 به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از طبس، مهرداد بذرپاش، طی سفر امروز خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از سایت ۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن طبس،کلید خانه حیاط دار یک طبقه تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن درطبس را تحویل متقاضی آن داد.

یادآوری می شود بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سایت ۵۰ هکتاری طبس در حال ساخت و بخشی از آن به اتمام رسیده است.

خدمات زیربنایی اعم از آب، برق و گاز در این سایت فراهم شده و تسهیلاتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت به متقاضیان اعطا شده است.

هم اکنون در شهرستان طبس سه سایت ۵۰، ۷۹ و ۳۵ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت و ساز است.

مهرداد بذرپاش در اولین سفر از دور دومین سفرهای استانی امروز پنج شنبه ۲۴ آذرماه در بدو ورود به استان خراسان جنوبی، در گلزار شهدای شهرستان طبس حضور یافت و با ذکر فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. در این سفر ، برنامه تحویل کلید یک واحد مسکونی از پروژه ۳۸۸ واحدی، آغاز عملیات اجرایی و اماده سازی ۳۵۰ هکتاری طبس، حضور در راهدارخانه ثمن شاهی در حاشیه بیرجند و بهره برداری از ۵۰ کیلومتر راه های اصلی و فرعی و رفع چهارنقطه پرحادثه به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

همچنین اهدای زمین سه فرزندی بیرجند در سایت زعفرانیه و شرکت در شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به بیرجند خواهد بود. در این سفر معاونان وزیر در حوزه های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند.

یادآوری می شود دور اول سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی از طبس آغاز شده بود؛ دولت در دور دوم سفرهای استانی خود نگاه ویژه‌ای به این شهرستان دارد.

رئیس جمهور نوزدهم شهریور سال گذشته در سومین سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان جنوبی سفر کرد و در شهرستان‌های طبس و بیرجند حضور یافت.

رهاورد سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۱۰۶ مصوبه است که اغلب آنها در زمینه عمرانی و زیرساختی بوده و در مجموع ۱۱ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اختصاص یافته است. پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =