حماسه آفرینی مردم خراسان جنوبی در استقبال از رئیس جمهور

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی ظهر شنبه در مراسم روز شهرستان قائنات بیان داشت: مردم خراسان جنوبی با حضور چشمگیر خود در مراسم استقبال از رئیس جمهور در استادیوم آزادی بیرجند حماسه‌ای آفریدند که این افتخاری بزرگ برای مردم خراسان جنوبی است.

وی با بیان این که مردم قائنات سهم خیلی خوبی در استقبال از رئیس جمهور داشتند، افزود: سلام گرم استاندار را خدمت شما عرض می‌کنم و انشاالله استاندار در اولین فرصت به قاین سفر خواهند کرد.

معاون استاندار گفت: با وجود این که شهرستان قائنات دارای شاخصه‌های بسیاری است اما شما روز شهرستان قائنات را با نام و یاد شهدا رقم زده‌اید که این موضوع افتخاری برای شما است که با انجام این کار یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داشته‌اید.

طالبی تصریح کرد: از اولین روزهای بعد از پیروزی انقلاب، زمانی که امام (ره) دست رد به سینه دشمنان انقلاب که هدفی جز غارت منافع غنی ایران نداشتند، با رهنمودهای پیامبر گونه خود زد، در صدد براندازی نظام اسلامی ایران برآمدند و تا کنون از انجام هیچ اقدامی درنگ نکرده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن ادامه داد: این که دشمن درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده است نشانگر اقتدار و قوی بودن نظام است وگرنه چرا این کار را در مورد عربستان و کشورهای عربی انجام نمی‌دهند.

معاون استاندار اظهار کرد: اگر دشمن بخواهد کوچک‌ترین ضربه‌ای را به نظام اسلامی ایران وارد کند، توانایی آن را داریم که قبل از رسیدن آن به مرزهای ایران، آن را به خودشان برگردانیم.

طالبی افزود: در گذشته بعضی انجام امور زیربنایی را منوط به توافق در برجام و رابطه با کشورهای اروپایی و آمریکا می‌دانستند که هنوز هم این رویکرد در جامعه وجود دارد.

وی با بیان این که گروه‌های جهادی محور مقاومت در دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، تصریح کرد: هر چند دشمن درصدد انجام انقلاب مخملی در ایران است اما غافل از این است که نظامی که با خون شهدا به پیروزی رسیده است، به این راحتی از بین نمی‌رود.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دو =