راهیابی ۲۰ بانوی خراسان جنوبی به جشنواره «مهربانو»

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام احمدرضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سالم سازی محیط خانواده از طریق معرفی بانوان مؤمن موفق با رویکرد کنشگر اجتماعی جشنواره «مهربانو» برگزار می‌شود.

وی افزود: برجسته سازی نقش اجتماعی بانوان خراسان جنوبی و تجربه نگاری از فعالیت‌های بانوان مسجدی برای استفاده دیگر افراد از هدف‌های برگزاری این جشنواره است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به شرکت هزار و ۸۶۰ نفر از بانوان استان در جشنواره «مهربانو» تصریح کرد: خراسان جنوبی از لحاظ شرکت در این جشنواره رتبه اول کشوری را به دست آورده است.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه پس از داوری آثار ارسالی شرکت کنندگان خراسان جنوبی تعداد ۲۰ بانوان استان به مرحله کشوری جشنواره «مهربانو» راه یافتند.

وی یادآور شد: در نهایت سه نفر از شرکت کنندگان در جشنواره «مهربانو» به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: بسیاری از این بانوان همسران امامان جماعات فعال در روستاها، بانوان فعال مسجدی، بانوان فعال در حل مشکلات خانوادگی و … هستند.

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد:وی یادآور شد: با برگزاری جشنواره «مهربانو» بانوان کنشگر اجتماعی به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی شناسایی می‌شوند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =