تیراندازان برتر خراسان جنوبی معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک دوره مسابقات قهرمانی تیراندازی با تپانچه خراسان جنوبی برگزار شد.

در این رویداد فرهنگی و ورزشی استانی قریب به ۴۵ تیرانداز در قالب ۱۵ تیم سه نفره به صورت آزاد در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند سیبل مسابقات را نشانه روی کردند.

در بخش تیمی مسابقات قهرمانی تیراندازی با تپانچه خراسان جنوبی تیم هیئت تیراندازی خراسان جنوبی با کسب ۷۸۴ امتیاز بر یکوی نخست ایستاد، تیم باشگاه تک تیرانداز با کسب ۷۷۴ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و هیئت تیراندازی شهرستان بیرجند با کسب ۷۵۶ در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

بهزاد سلیمانی با امتیاز  ۲۷۰ در بخش انفرادی آقایان مسابقات تیراندازی با تپانچه خراسان جنوبی به مقام قهرمانی رسید، یوسف با امتیاز ۲۷۰ نایب قهرمان شد و جواد سلیمانی با امتیاز ۲۶۶ مقام سوم را از آن خود کرد.

دربخش انفرادی بانوان این دوره از رقابت‌ها فرزانه سرزهی با امتیاز۲۵۳ مقام اول را بدست آورد،
شهرزاد سلیمانی با امتیاز۲۵۰ مقام دوم را تصاحب کرد و یسنا آهنی با امتیاز۲۴۵ به مقام سوم دست یافت.

داوری مسابقات قهرمانی تیراندازی با تپانچه خراسان جنوبی گرامیداشت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را حسن جعفری، سید رضاحسینی، افاطمه زهرا سعادتی و اکرم کیانی بر عهده داشتند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =