معاون استاندار خراسان جنوبی: مسئولین از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی دوشنبه شب در دوره آموزشی ویژه بخشداران و معاونان فرمانداران خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: با عمل به وظایف خود باید ادامه دهندگان راه شهید سلیمانی باشیم و باید برای احیا و گسترش مکتب شهید سلیمانی تلاش کنیم.

وی با ارائه تحلیلی از موضوع دشمن شناسی افزود: دشمنان این ملت از ابتدای پیروزی انقلاب قصد غارت منابع کشور مانند قبل از آن را داشتند که با درایت امام (ره) دست رد به سینه آنها زده شد.

طالبی با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی با عقب نگاه داشتن کشورهای جهان سوم با تسلط بر آنها منابع غنی این کشورهای را غارت می‌کنند، ادامه داد: کشورهای غربی دریافتند که با مدیریت پیامبر گونه امام (ره) دیگر نمی‌توانند منابع ایران را غارت کنند لذا برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن در دهه اول انقلاب با انجام اقداماتی چون ترور، کودتا، درگیری‌های قومی و قبیله‌ای، حمله مستقیم به صحرای طبس و جنگ هشت ساله نابرابر برای براندازی این نظام اقدام کرد.

طالبی گفت: ملت ایران با اتکای بر خداوند و ائمه اطهار (ع) توانستند دشمنان ایران اسلامی را شکست دهند.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی عنوان داشت: شما سرپنجه‌های دولت سیزدهم هستید بنابراین مردم انتظار ویژه‌ای از شما دارند و نباید تنها در ساعت خاصی پاسخگوی مردم باشید.

طالبی تصریح کرد: دشمن اعتقاد به ولایت فقیه و شهادت طلبی این ملت را مانع از پیروزی خود می‌داند لذا بعد از تمام برنامه‌هایشان برای سقوط نظام انجام داد، اقدامات ضد فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن غافل از این است که درخت نوپای اول انقلاب با خون حدود ۱۳ هزار شهید آبیاری شده است، هرچند حوادث اخیر برای نظام هزینه داشت، اما با وجود همه مشکلات مردم پای نظام هستند.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =