بانوی تیرانداز خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی پیوست

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، بانوی المپیکی خراسان‌جنوبی به اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با تفنگ‌ بادی جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی شد.

نجمه‌ خدمتی در رشته تیراندازی‌ با تفنگ‌بادی از امروز تا ۲۷ بهمن‌ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران در خط آتش قرار می‌گیرد تا از تجربه‌های بین‌المللی بهره‌گیرد و زیر نظر مریم‌ طالبی آمادگی لازم برای حضوری‌ دوباره در ماراتنی‌ جهانی را داشته باشد.

در اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی بخش بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، فاطمه امینی از اصفهان، نسا پاریاب‌ از‌ ایلام، فاطمه کرمزاده از و نیلوفر‌ محسنی‌پور خوزستان، الهه احمدی، یلدا سلیمانی‌ و آیلین‌ علیپور از تهران، مهدیه عباسی‌فر از  البرز، فاطمه حسین‌زاده از قم، فرشته قدرتی از همدان، نرگس قنبری از قزوین در این مرحله‌ اردوی آمادگی تیم ملی  حضور دارند.

گفتنی است، دوره پیشین جام جهانی ۲۰۲۲ تیراندازی در برزیل برگزار شد که نجمه خدمتی از خراسان‌جنوبی در قالب تیم ملی تفنگ زنان به همراه فاطمه امینی فاطمه کرم‌زاده با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌‌ها ایستاد.

پایان‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =