خدمت‌رسانی به ۳۷۰ هزار مشترک آب در خراسان‌جنوبی/ ۷۵ درصد اتفاقات آب مربوط به یخ‌زدگی است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز اخیر در پی بارندگی و کاهش محسوس دما ۷۵ درصد اتفافات آب در استان مربوط به یخ زدگی تاسیسات داخلی آب منازل و ساختمان‌ها بوده است.

وی افزود: در روزهای اخیر و با ورود سامانه هوای سرد به خراسان‌جنوبی، در شهرها و روستاهای مختلف، با مشکل یخ زدگی شبکه داخلی آب منازل مواجه بوده و هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب ۳۶۵ هزار و ۷۲۵ مشترک در سطح استان خبر داد.

امامی یادآور شد: حدود ۳ هزار۵۰۰ تماس مرتبط با یخ زدگی شبکه آب خراسان‌جنوبی در ۱۰ روز اخیر با سامانه ۱۲۲  شرکت آبفای استان برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته در روستاهای واقع در مناطق مرتفع و کوهستانی خراسان‌جنوبی نیز یخ زدگی هایی در شبکه انتقال آب گزارش شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی  گفت: اطلاع رسانی در خبرگزاری‌ها، جراید و صدا و سیما در خصوص جلوگیری از یخ زدگی و  اقدامات پیشگیرانه و عایق کاری تاسیسات؛ قبل از برودت هوا باعث شد تا  خوشبختانه در شبکه آبرسانی مشکل خاصی که منجر به قطع گسترده آب شود، رخ نداد و قطعی های آب نیز به صورت موردی بود.

امامی افزود: هم استانی های محترم می توانند در صورت نیاز به راهنمایی و وقوع  حادثه با مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) تماس گرفته تا از خدمات مشاوره ای تاسیسات و پشتیبانی بهره مند شوند.

پایان‌ پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =